Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (985)
- Wiedza (529)
- Kalendarz (1805)
- Centrum Wsparcia (350)
-
Artykuł
Czy rynki Ameryki Łacińskiej są do siebie podobne?
Traktowanie tych państw jako monolit ma szereg negatywnych konsekwencji
ArtykułPolska umacnia pozycję lidera w produkcji dyni w Unii Europejskiej
Eksport dyni ma duży potencjał rozwoju
ArtykułDziennikarze kolejowi z Brazylii zauroczeni wizytą w Polsce
Delegacja odwiedziła siedziby przedsiębiorstw i instytucji związanych z przemysłem kolejowym
-
Wideo
Polskie rozwiązania dual-use: kreatywne, wizjonerskie, strategiczne
Polacy udowadniają, że hasło „Polak potrafi” to nie tylko slogan – obejrzyj wideo
ArtykułGUS: Obroty towarowe handlu zagranicznego w styczniu-lipcu 2025
Ujemne saldo ukształtowało się na poziomie 14,5 mld PLN
WideoPolskie kosmetyki – produkty z duszą
Producenci łączą zasoby natury z nowoczesnymi technologiami – obejrzyj wideo
ArtykułZagraniczni dziennikarze zgłębiali wiedzę o polskim przemyśle jachtowym
Polscy producenci łączą tradycję i doświadczenie z nowoczesnym podejściem do budowy łodzi
WideoPolski przemysł szynowy na właściwym torze
Polska kolej to więcej niż transport – obejrzyj wideo
-
Artykuł
Argentyna po reformach: gospodarka, handel i perspektywiczne sektory
Rynek argentyński stwarza coraz więcej możliwości współpracy handlowej i inwestycyjnej
ArtykułKultura biznesu w Portugalii
Portugalia jest krajem o bogatej historii, różnorodnej kulturze i unikalnych tradycjach
ArtykułIndie stają się nową alternatywą dla inwestycji w Azji
Jeden z największych beneficjentów geopolitycznych zmian
ArtykułPolska na europejskiej mapie zielonego eksportu
Dynamika wzrostu należy do jednych z najwyższych w Europie
ArtykułKultura biznesu we Włoszech
Włoska kultura biznesowa łączy w sobie tradycyjne podejście z nowoczesnymi standardami
-
Wydarzenie
Polskie stoisko narodowe na targach METSTRADE 2025
PAIH zaprasza przedsiębiorców do współtworzenia polskiego stoiska narodowego podczas targów METSTRAD…
WydarzenieForum Polska−Hiszpania w Bilbao
PAIH, Ambasada RP, Ministerstwo Rozwoju i Technologii oraz agencja Basque Trade & Investment zaprasz…
WydarzenieMisja gospodarcza na Cypr oraz udział w Forum POLCYBER 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zaprasza do udziału w misji gospodarczej na Cypr.
WydarzenieForum Gospodarcze Polska-Argentyna
PAIH zaprasza polskich przedsiębiorców do udziału w Forum Gospodarczym Polska-Argentyna
WydarzeniePAIH-KOIMA Business Forum 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu wspólnie z Korea Importers Association (KOIMA) zaprasza do udział…
-
InstytucjaKarkonoska Agencja Rozwoju Regionalnego (KARR)
KARR S.A. to miejsce pierwszego kontaktu dla przedsiębiorców zagranicznych zainteresowanych inwestow…
InstytucjaDolnośląska Agencja Współpracy Gospodarczej
Dział Obsługi Inwestora i Eksportera spółki DAWG ma za zadanie wzrost poziomu umiędzynarodowienia do…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.
