Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.

Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (858)
- Kalendarz (1626)
-
Wydarzenie
6. Brytyjsko-Polskie Forum Technologiczne
Edycja 2024 skierowana jest do dyrektorów CIO i CTO z Polski oraz UK i skupi się na rozwoju współpra…
Artykuł5 problemów, które wpływają na powodzenie działań restrukturyzacyjnych
Kilka najważniejszych czynników decydujących o jej negatywnym rezultacie
ArtykułEksport usług z UE: przewaga dużych firm
W 2022 r. eksport usług z UE był zdominowany przez przedsiębiorstwa zatrudniające ponad 250 osób
ArtykułEuropejska motoryzacja w cieniu azjatyckiej dominacji
Azjatyckie fabryki wyprodukowały 26,1 mln samochodów, co stanowi aż 32 proc. globalnej produkcji
WydarzenieWebinar „Poland – a prime destination for your investment”
Ekspercka dyskusja na temat rentowności i przyszłych perspektyw inwestowania w Polsce
-
Artykuł
Handel samochodami elektrycznymi stale rośnie
Samochody elektryczne stanowią ważny element transformacji energetycznej. Zyskują na popularności, a…
ArtykułWystartowała 6. edycja konkursu Ekspozycja Roku 2022/2023
Konkurs Ekspozycja Roku został zainicjowany przez Polską Izbę Przemysłu Targowego w 2015 roku, a jeg…
ArtykułRaport "Sektor budowlany na Węgrzech"
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z raportem „Sektor budowlany na Węgrzech”, przygotowanym prz…
ArtykułRaport "Sektor e-commerce na Węgrzech"
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z raportem „Sektor e-commerce na Węgrzech”, opracowanym prze…
ArtykułMożliwości inwestycyjne w Polsce – seminarium w Szanghaju
24 listopada 2022 r. w Konsulacie Generalnym RP w Chengdu odbyło się seminarium „Możliwości inwestyc…
-
Wydarzenie
CeBioForum 2024
CeBioForum to wydarzenie z ponad 20-letnią historią organizowane przez BioForum, którego celem jest …
WydarzenieSpotkanie networkingowe „Milano meets Polish Design”
Polska Agencja Inwestycji i Handlu wraz z Konsulatem RP w Mediolanie i włoskimi partnerami zapraszaj…
WydarzenieRynek sprzętu i produktów medycznych w Brazylii
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na webinar „Rynek sprzętu i produktów medycznych w Brazy…
WydarzenieStoisko PAIH na targach Lapsimessut 2024
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do współtworzenia stoiska promocyjnego na targach Lapsim…
WydarzenieSzanse dla polskiego sektora Automotive na rynku Egiptu
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na webinar pt. „Szanse dla polskiego sektora Automotive …
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.