Francja i Niemcy szansą dla polskich firm spożywczych
03.10.2022

Polska Agencja Inwestycji i Handlu oraz właściciel firmy doradczej Gestion organizują praktyczne szkolenie ze strategii sprzedaży eksportowej w branży spożywczej – na przykładach polskich firm, które z sukcesem weszły na trudne ale dojrzałe rynki takie jak, Francja i Niemcy.
Zapraszamy na szkolenie, na którym wskażemy, co stoi za sukcesem polskich i nie tylko, eksporterów z sektora spożywczego.
Podczas spotkania odpowiemy m.in. na następujące pytania:
- Jakie rynki eksportowe wybierają najczęściej przedsiębiorcy w branży spożywczej i dlaczego
- Jaką strategię wejścia na dojrzały rynek zaadaptować – study cases
- Jaką rolę pełnią czynniki kulturowe w dostosowaniu oferty na rynek eksportowy
Szkolenie poprowadzi:
- Mateusz Mazur, Starszy Konsultant, Centrum Eksportu, PAIH,
- Monika Piwek-Lebeau, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Paryżu,
- Dorota Kafara, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH we Frankfurcie,
- Paweł Mieczan, CEO, Gestion.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Zapisz się już dziś! Formularz rejestracyjny
- Wszystko
- Aktualności (892)
- Wiedza (457)
- Kalendarz (1700)
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na Dublin Tech Summit 2025
PAIH zaprasza do udziału w Dublin Tech Summit, które odbędą się w dniach 28-29 maja 2025 r. w Dublin…
WydarzenieStoisko PAIH na Automotive Hungary 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Automotive Hungary, które odbędą się w dniach 13-16 maja 2025 r. …
WydarzenieMisja wyjazdowa na targi GITEX Europe w charakterze zwiedzającego
TARR S.A. zaprasza do aplikowania o udział w misji wyjazdowej w charakterze ZWIEDZAJĄCEGO na targi G…
WydarzenieRegulacje FDA dla producentów żywności
PAIH zaprasza na webinarium dot. regulacji FDA dla producentów żywności, które odbędzie się w dniu 1…
ArtykułNowe zasady rejestracji znaku w Kolumbii
W styczniu weszło w życie prawo modyfikujące zasady zgłaszania koloru jako elementu znaku towarowego
-
Artykuł
Regionalne Biuro Handlowe PAIH w Lublinie otwarte
Polska Agencja Inwestycji i Handlu uruchomiła kolejne z Regionalnych Biur Handlowych
ArtykułPotencjał inwestycyjny polskich miast – Olsztyn
Olsztyn charakteryzuje się ogromnym potencjałem ekonomicznym i edukacyjnym
ArtykułPotencjał inwestycyjny polskich miast – Lublin
Lublin to jeden z czołowych ośrodków branży informatycznej w kraju
-
Artykuł
Rynek kosmetyczny w Japonii
Japoński rynek kosmetyczny jest trzecim największym na świecie, tuż po USA i Chinach. W 2021 r. jego…
ArtykułMiędzynarodowy charakter transportu intermodalnego
Wzrost wolumenu handlu internetowego w okresie pandemii i tuż po przyczynił się pośrednio do rozwoju…
ArtykułDominikana – kraj o wielu twarzach gospodarczych
Dominikana przez bardzo długi czas była uważana za kraj monokulturowy, którego gospodarka opierała s…
ArtykułRynki nordyckie – o czym należy wiedzieć?
Kraje północy Europy łączy wspólna historia, kultura i tradycja nordycka. Do tego obszaru zaliczamy …
ArtykułBranża targowa po pandemii
Pandemia COVID-19 brutalnie przerwała znakomitą passę branży targowej – lata 2020-2021 były niełatwy…
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na National Restaurant Association (NRA) Show 2025
PAIH zaprasza polskie firmy z branży spożywczej do udziału w targach National Restaurant Association…
WydarzenieStoisko narodowe na targach Hannover Messe 2025
PARP organizuje stoisko narodowe podczas Hannover Messe 2025 – kluczowych targów koncentrujących się…
WydarzenieWebinarium PAIH – prowadzenie biznesu w Meksyku w obliczu globalnych …
Szanse i wyzwania dla prowadzących biznes w Meksyku, w jednym z najbardziej rozwiniętych gospodarczo…
WydarzenieStoisko PAIH na Feira Hospitalar 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Feira Hospitalar 2025, które odbędą się w dniach 20-23 maja br. w…
WydarzenieStoisko PAIH na Intertraffic Americas 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Intertraffic Americas 2025 w Meksyku
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.