Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.

O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (855)
- Wiedza (422)
- Kalendarz (1622)
-
Wydarzenie
Seminarium szkoleniowe na żywo Access2Markets
Access2Markets ma pomóc przedsiębiorstwom znaleźć niezbędne informacje w handlu międzynarodowym
WydarzenieWebinarium PAIH – Branża kosmetyczna w Wielkiej Brytanii
Trendy, regulacje i szanse dla polskich firm kosmetycznych na rynku UK
WydarzeniePolskie stoisko na Japan IT Week Spring 2025 w Tokio
PARP organizuje stoisko narodowe podczas największych na świecie targów IT
ArtykułKierunki rozwoju e-commerce w Indonezji
Rynek indonezyjski odpowiada już za ponad połowę przychodów e-commerce w państwach wspólnoty ASEAN
ArtykułGUS: Obroty handlu zagranicznego (styczeń-grudzień 2024)
Dodatnie saldo ukształtowało się na poziomie 3,0 mld PLN
-
Artykuł
Kompendium Handlu Zagranicznego Polski – luty 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuri Analiz PFR
ArtykułDynamiczny rozwój ukraińskiego biznesu w Polsce
W 2023 r. powstało około 28,6 tys. JDG prowadzonych przez obywateli Ukrainy
ArtykułNowa era biznesu: ESG w Polsce
46 proc. firm zadeklarowało opracowanie strategii zrównoważonego rozwoju
ArtykułNorthvolt ponownie inwestuje w Gdańsku
Northvolt inwestuje tym razem w centra badawcze i wsparcia dla biznesu
ArtykułWzrost turystyki w Chinach podczas obchodów Nowego Roku
Podczas 8-dniowego świętowania Nowego Roku Chińczycy podróżowali o 34 proc. częściej
-
Artykuł
Rodzaje płatności w cyfrowym eksporcie
Przedsiębiorcy doświadczeni w e-commerce wskazują, że problemy z płatnością lub brak możliwości zapł…
ArtykułPlatformy sprzedażowe dopasowane do Twoich potrzeb
Platformy CRM (customer relations management) służą do kompleksowej obsługi handlu internetowego, w …
RaportNajnowszy EUROPEAN E-COMMERCE REPORT 2021
E-commerce Europe i EuroCommerce oraz zrzeszone organizacje, w tym Izba Gospodarki Elektronicznej, w…
PoradnikHandel transgraniczny / cross-border e-commerce
Sprzedaż za pośrednictwem Internetu otwiera możliwości dotarcia do klientów spoza rodzimego rynku. J…
WideoWideo: O czym muszę pamiętać zanim rozpocznę działalność eksportową?
Wideo: O czym muszę pamiętać zanim rozpocznę działalność eksportową?
-
Wydarzenie
Szwajcaria, Austria – możliwości i zasady współpracy handlowej i świadczeni…
Celem wydarzenia jest wspieranie rozwoju eksportu i inwestycji zagranicznych przez przedsiębiorstwa …
WydarzenieZastosowanie Al na rynku chorwackim i słoweńskim
Zastosowania sztucznej inteligencji – wymiana doświadczeń i najlepsze praktyki z rynku chorwackiego …
WydarzenieGo Global – Kujawsko-Pomorski Biznes na Bliskim Wschodzie
Wydarzenie organizowane w ramach projektu „Promocja gospodarki regionalnej” dedykowane jest MŚP z ku…
WydarzenieŚniadanie Biznesowe w Toruniu
Szkolenie jest skierowane do przedsiębiorców z województwa kujawsko-pomorskiego, którzy planują zagr…
WydarzenieAccess2Markets Seminar
Ministerstwo Rozwoju i Technologii informuje o kolejnym organizowanym przez Komisję Europejską bezp…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.