Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.

O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (835)
- Wiedza (405)
- Kalendarz (1530)
-
Artykuł
Informacja na temat ograniczeń stosowanych przez Rosję
Polskie firmy informują o utrudnieniach tranzytu towarów importowanych z krajów trzecich
ArtykułPierwsi w Europie, drudzy na świecie – polskie jachty rosną w siłę
Aż 95 proc. polskiej produkcji trafia do zagranicznych odbiorców
WydarzenieEuropejskie Forum Rolnicze 2025
Celem wydarzenia jest m.in. promowanie innowacyjnych rozwiązań oraz dyskusje o wyzwaniach i przyszło…
WydarzeniePrzygotuj swój biznes B2B na sprzedaż online
Webinarium z cyklu Commerce Space – jak zaplanować i wdrożyć skuteczną strategię e-commerce w swojej…
WydarzenieTechnology & Business Cooperation Days 2025
Hybrydowe i stacjonarne spotkania kooperacyjne w ramach Hannover Messe 2025
-
Artykuł
Pozytywne nastroje wśród przedsiębiorców wciąż w trendzie wzrostowym
MIK wyniósł w lutym 102,0 pkt
ArtykułRekordowy eksport produktów rolno-spożywczych
Przedsiębiorcy z sektora rolno-spożywczego odnotowali wzrost sprzedaży zagranicznej o 8,1 proc.
ArtykułMalezja i Polska – współpraca handlowa i inwestycyjna
Rozwój współpracy może obejmować szereg obszarów
ArtykułDodatnie saldo handlowe Polski za 2023 rok
Polski eksport był wyższy o 1,4% w porównaniu z rokiem 2022
ArtykułDystrybutor z Rumunii poszukuje dostawców serów Brie i Camembert
Poszukiwany partner powinien być w stanie dostarczyć sery pakowane po 100g, 125g i 1000g
-
Poradnik
Handel transgraniczny / cross-border e-commerce
Sprzedaż za pośrednictwem Internetu otwiera możliwości dotarcia do klientów spoza rodzimego rynku. J…
WideoWideo: O czym muszę pamiętać zanim rozpocznę działalność eksportową?
Wideo: O czym muszę pamiętać zanim rozpocznę działalność eksportową?
WideoWideo: Jak rozwinąć działalność eksportową?
Wideo: Jak rozwinąć działalność eksportową – przewodnik po instytucjach wsparcia
PodcastPodcast: Jak wykorzystać kanały cyfrowe w eksporcie?
Podcast: Jak wykorzystać kanały cyfrowe w eksporcie?
-
Wydarzenie
Polsko-Ugandyjskie Seminarium Ekonomiczne
Głównym celem seminarium jest przedstawienie polskiej oferty gospodarczej szerokiemu gronu ugandyjsk…
WydarzeniePolsko-Egipskie Forum Gospodarcze
Forum będzie doskonałą okazją do nawiązania bezpośredniego kontaktu z przedstawicielami egipskich pr…
WydarzenieJak rozpocząć e-eksport
Bezpłatne szkolenie „E-eksport. Wielkie możliwości dla małych firm”, może być okazją do rozpoczęcia …
WydarzenieEuropejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw 2024
EKMŚP to wydarzenie dedykowane firmom z sektora MŚP, będące okazją do wymiany wiedzy, inspiracji ora…
WydarzenieZabezpieczanie ryzyka walutowego w firmie
Szkolenie dla przedsiębiorców prowadzących działalność eksportową, importową i posługujących się zag…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.