Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.

O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (834)
- Wiedza (404)
- Kalendarz (1521)
-
Wydarzenie
Technology & Business Cooperation Days 2025
Hybrydowe i stacjonarne spotkania kooperacyjne w ramach Hannover Messe 2025
PodcastUsługi zaufania w ekspansji zagranicznej
W 2. odcinku o tym, dlaczego usługi zaufania ułatwiają biznes i w jaki sposób podnoszą wiarygodność …
ArtykułPolskie porty morskie w 2024 roku
W minionym roku liczba przeładunków kontenerowych wzrosła o ponad 9 proc.
ArtykułNowe zasady zgłaszania przewozów międzynarodowych w SENT od 2025 r.
Polskie podmioty zwolnione z obowiązku zgłoszenia
ArtykułKompendium Handlu Zagranicznego Polski – styczeń 2025 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
-
Artykuł
Kompendium Handlu Zagranicznego Polski – luty 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuri Analiz PFR
ArtykułDynamiczny rozwój ukraińskiego biznesu w Polsce
W 2023 r. powstało około 28,6 tys. JDG prowadzonych przez obywateli Ukrainy
ArtykułNowa era biznesu: ESG w Polsce
46 proc. firm zadeklarowało opracowanie strategii zrównoważonego rozwoju
ArtykułNorthvolt ponownie inwestuje w Gdańsku
Northvolt inwestuje tym razem w centra badawcze i wsparcia dla biznesu
ArtykułWzrost turystyki w Chinach podczas obchodów Nowego Roku
Podczas 8-dniowego świętowania Nowego Roku Chińczycy podróżowali o 34 proc. częściej
-
Artykuł
Specyfika rynku – jak ją wykorzystać?
Czy produkty i usługi spotkają się z odpowiednim popytem na wybranym rynku? Aby odpowiedzieć na to …
ArtykułEfektywne zarządzanie logistyką w eksporcie
Eksport oznacza zwiększenie wolumenu naszej produkcji lub świadczonych przez nas usług. Czy na pewno…
ArtykułWybór zespołu – jak znaleźć odpowiednich ludzi?
Wiedza i doświadczenie pracowników i kadry zarządzającej są dla każdej firmy nieocenionym, unikalnym…
ArtykułRodzaje płatności w cyfrowym eksporcie
Przedsiębiorcy doświadczeni w e-commerce wskazują, że problemy z płatnością lub brak możliwości zapł…
ArtykułPlatformy sprzedażowe dopasowane do Twoich potrzeb
Platformy CRM (customer relations management) służą do kompleksowej obsługi handlu internetowego, w …
-
Wydarzenie
Jak rozpocząć e-eksport
Bezpłatne szkolenie „E-eksport. Wielkie możliwości dla małych firm”, może być okazją do rozpoczęcia …
WydarzenieEuropejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw 2024
EKMŚP to wydarzenie dedykowane firmom z sektora MŚP, będące okazją do wymiany wiedzy, inspiracji ora…
WydarzenieZabezpieczanie ryzyka walutowego w firmie
Szkolenie dla przedsiębiorców prowadzących działalność eksportową, importową i posługujących się zag…
WydarzenieKazakhstan Global Investment Roundtable 2024
Tematem przewodnim tegorocznej edycji Kazakhstan Global Investment Roundtable 2024 jest „Zapewnieni…
WydarzenieVIII Forum Biznesowe Pogranicza
Tegoroczne forum pod hasłem „Przedsiębiorstwa Przyszłości”, skupi się na najważniejszych technologia…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.