Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.

O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (858)
- Wiedza (424)
- Kalendarz (1626)
- Centrum Wsparcia (349)
-
Artykuł
Uzbekistan – rosnący rynek z potencjałem dla polskich eksporterów
W 2024 roku Uzbekistan przeznaczył ponad 118,5 mln USD na modernizację sektora rolnego
ArtykułWyzwania i świadomość branży budowlanej na drodze do ESG
Budynki odpowiadają za około 38 proc. światowych emisji CO₂
WydarzenieStoisko PAIH na EXPO DIY 2025 Smart Green Home
PAIH zaprasza do udziału w targach EXPO DIY 2025 Smart Green Home w Rumunii
ArtykułJajka na eksport – jak Polska stała się czołowym dostawcą dla Europy
W 2024 r. Polska wyeksportowała 238 tys. ton jaj, osiągając przychody w wysokości 472 mln euro
ArtykułPsychologia handlu – jak nie uzależniać eksportu od jednego klienta
Koncentracja na jednym kliencie wynika z naturalnej potrzeby bezpieczeństwa i unikania niepewności
-
Artykuł
Otwarcie rynku indyjskiego na polskie borówki
22 sierpnia br. Ministerstwo Rolnictwa i Dobrobytu Rolników Indii opublikowało wymogi fitosanitarne
ArtykułPolska umacnia pozycję jednego z największych eksporterów drobiu na świecie
Jesteśmy na 1. miejscu w Unii Europejskiej i 3. na świecie
ArtykułSukcesy polskich portów w pierwszym półroczu 2024 roku
Porty obsłużyły 1 557 603 TEU – o 8,28 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2023 r.
ArtykułPolskie stoisko narodowe na targach INDEX PLUS w Delhi – podsumowanie
Promocja polskiej branży meblarskiej na rynkach azjatyckich
ArtykułEksport do Niemiec niższy w pierwszej połowie 2024 r.
Spadła wartość polskiego eksportu do kluczowych partnerów handlowych, wyjątkiem Ukraina i W.Brytania
-
Artykuł
Sztuczna inteligencja w eksporcie
Sztuczna inteligencja staje się kluczowym narzędziem w arsenale firm eksportujących
ArtykułKlimat inwestycyjny w Chorwacji
Chorwacja posiada potencjał, aby stać się atrakcyjnym partnerem dla polskich przedsiębiorców
ArtykułPrzegląd makroekonomiczny 2024
Przegląd Makroekonomiczny jest tworzony, kompilowany i wysyłany przez PAIH w wersji polsko- i angloj…
-
Wydarzenie
Szanse eksportowe na Bałkanach dla firm z Podkarpacia
Praktyczne informacje na temat wymiany handlowej z krajami bałkańskimi – specyfika regionu i jego po…
WydarzenieStoisko PAIH na InnoVEX 2025
PAIH zaprasza do udziału i współtworzenia stoiska na targach InnoVEX 2025 w Tajpej, Tajwan
WydarzenieWsparcie rozwoju mobilności w firmach innowacyjnych
Pomoc dla firm o wysokim poziomie gotowości technologicznej
WydarzenieGlobal Health Exhibition 2025
Global Health Exhibition to jedno z najważniejszych wydarzeń branży medycyny i technologii medycznyc…
WydarzenieDotacje dla śląskich firm w 2025
Podczas spotkania przedstawione zostaną przedsiębiorcom ze Śląska dostępne możliwości aplikowania o …
-
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.