Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.

O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (979)
- Wiedza (514)
- Kalendarz (1798)
- Centrum Wsparcia (351)
-
Raport
Polska motoryzacja: części, które napędzają świat
Jaki jest potencjał polskiego sektora motoryzacyjnego? Najnowszy raport branżowy
ArtykułPolskie stoisko podczas International Astronautical Congress
Stoisko Brand HUB zostało wyróżnione przez organizatorów IAC w Sydney
ArtykułPolska na Japan Build Osaka 2025
Na stoisku narodowym PARP wspierała promocję ponad 40 polskich przedsiębiorstw
WydarzenieFrancuski rynek meblowy – kontrakt
PAIH zaprasza przedsiębiorców na webinarium pn. „Francuski rynek meblowy”.
WydarzenieSeminarium „Doing business in Romania”
PAIH, Województwo Łódzkie oraz Polsko-Rumuńską Bilateralną Izbą Handlowo-Przemysłową zapraszają na s…
-
Artykuł
Francja trzecim partnerem eksportowym Polski
W I kwartale 2025 roku udział Francji w polskim eksporcie wyniósł 6 proc.
ArtykułZrównoważony rozwój UE – raport SDG 2025
Czy Unia Europejska skutecznie realizuje cele zrównoważonego rozwoju?
ArtykułE-commerce w kwietniu na fali wzrostu
W kwietniu 2025 r. obroty w handlu detalicznym były o 7,4 proc. wyższe niż w kwietniu 2024 r.
ArtykułHigh Point Market 2025 – budowanie marki polskich mebli w USA
Udział w pierwszych edycjach warto wykorzystać do zebrania informacji o potrzebach rynku
ArtykułSektor maszyn i urządzeń – kolumbijskie media z wizytą w Polsce
Delegacja odwiedziła przedsiębiorstwa związane z przemysłem maszynowym
-
Artykuł
Jajka na eksport – jak Polska stała się czołowym dostawcą dla Europy
W 2024 r. Polska wyeksportowała 238 tys. ton jaj, osiągając przychody w wysokości 472 mln euro
ArtykułPsychologia handlu – jak nie uzależniać eksportu od jednego klienta
Koncentracja na jednym kliencie wynika z naturalnej potrzeby bezpieczeństwa i unikania niepewności
ArtykułKultura biznesu w Turcji
Turcja łączy w sobie elementy Wschodu i Zachodu, co znajduje odzwierciedlenie w jej kulturze biznesu
RaportPolskie meble w świecie: eksporterzy walczą o podium
Producenci z Polski są znani z elastyczności i szybkiego reagowania na potrzeby rynku
ArtykułLokalny komponent jako klucz do sukcesu w Kazachstanie
Kazachstan mówi zagranicznym firmom: „Nie tylko sprzedawajcie, ale i twórzcie z nami”
-
Wydarzenie
Oferta inwestycyjna 2025 – proces prywatyzacji w Ukrainie – Fundusz Mienia …
PAIH zaprasza na webinarium pt. Oferta inwestycyjna 2025 – proces prywatyzacji w Ukrainie – Fundusz …
WydarzeniePAIH Forum Biznesu 2025
PAIH zaprasza do udziału w spotkaniu poświęconym sile polskiego eksportu – PAIH Forum Biznesu 2025
WydarzenieEU-Japan Biotech & Pharma Partnering Conference 2025
EU-Japan Centre for Industrial Cooperation zaprasza do udziału w konferencji
WydarzeniePolskie stoisko na targach Semicon Europe 2025
PAIH zaprasza do współtworzenia stoiska na targach Semicon Europe 2025
WydarzenieMisja gospodarcza dla branży energetycznej i GOZ do Wilna
PAIH zaprasza polskich przedsiębiorców do udziału w misji gospodarczej do Wilna
-
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.
