Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (891)
- Kalendarz (1697)
-
Artykuł
5 pułapek czyhających na firmę transportową
Utrzymanie rentowności w czasach kryzysu staje się coraz trudniejsze
ArtykułSukcesy polskich firm w Azji
Polscy przedsiębiorcy wskazują zakorzenienie w UE jako jeden z czynników sukcesu w państwach Azji
WydarzenieWietnam – nowy kierunek dla biznesu
Wydarzenie skierowane jest do MŚP z woj. łódzkiego, którzy planują eksport do Wietnamu i chcą lepiej…
ArtykułGiełda wierzytelności
Narzędzie, dzięki któremu wierzyciele mogą szybko zamienić zaległe płatności na gotówkę
PodcastKanada – jak dostosować strategię do regionalnych różnic
W 14. odcinku o tym, dlaczego polskie produkty zyskują w Kanadzie i jak CETA wpływa na eksport
-
Artykuł
Rosnący popyt na jabłka z Polski
We wrześniu i październiku 2023 r. eksport polskich jabłek łącznie wzrósł o 4,7%
ArtykułLiczba nowych inwestycji w PSI wzrosła o 20 proc.
536 nowych inwestycji o deklarowanej wartości 18,3 mld zł oraz 7,2 tys. miejsc pracy
ArtykułPolscy przedsiębiorcy zaplanowali działania na 2024 r.
Wzmacnianie relacji z klientami deklaruje 90 proc. respondentów
-
Wydarzenie
10. edycja InfoWeek Grupy PFR
Bezpłatne spotkania online z ekspertami, którzy dostarczają przedsiębiorcom najnowszej wiedzy o ofer…
WydarzenieNarodowe Wyzwania w Rolnictwie 2024
Uczestnicy wydarzenia poszerzą wiedzę na temat najnowszych trendów w rolnictwie, hodowli zwierząt, s…
WydarzenieIV Konferencja dla Przedsiębiorczych Kobiet
Udział w Konferencji będzie okazją do zdobycia praktycznej wiedzy, wymiany doświadczeń i nawiązania…
WydarzenieStrefa dla Biznesu – śniadanie dla przedsiębiorców w Kunicach
Zaproszenie na Śniadanie Biznesowe skierowana jest głównie do MMŚP, które planują rozwój działalnośc…
WydarzenieStrefa dla Biznesu – śniadanie dla przedsiębiorców w Chojnowie
Inicjatywa skierowana jest głównie do MMŚP z okolic Chojnowa, które planują rozwój działalności lub …
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.