Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online
Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (568)
- Wiedza (260)
- Kalendarz (957)
- Centrum Wsparcia (319)
-
Artykuł
Dołącz do spotkań b2b podczas TAIWAN EXPO in Europe
Hybrydowe spotkania b2b odbędą się w dniach 10-12 czerwca 2024 r.
WydarzenieFundusze z WFR. Prorozwojowe wsparcie regionu
WFR zaprasza na webinar „Fundusze z WFR. Prorozwojowe wsparcie regionu”, które odbędzie się 14 maja …
ArtykułTransformacja sektora energetycznego w Polsce po przystąpieniu do UE
W latach 2004-2024 Polska otrzymała 55 miliardów PLN na cele energetyczne
WydarzenieMisja handlowa PAIH do Tunezji – FITA 2024
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w misji gospodarczej do Tunezji towarzyszącej…
-
Artykuł
Work-life balance zapracowanych Polaków
Polacy w czołówce najbardziej pracowitych Europejczyków
ArtykułPE przedłuża bezcłowy import towarów z Ukrainy do 2025 roku
Import z Ukrainy bez ceł, ale z limitami
ArtykułKatalog polskiej branży AI i biometrii w FinTechu
Stwórz z PAIH katalog promujący polską branżę AI i biometrii w FinTechu!
ArtykułUmowa o wolnym handlu UE-Nowa Zelandia wchodzi w życie
Importerzy unijni będą mogli korzystać z preferencyjnego traktowania taryfowego
-
Artykuł
Uzbekistan – kraj otwarty na innowacje i inwestycje zagraniczne
W okresie od 2008 do 2022 roku na obszarach SSE zrealizowano 604 projekty o wartości 3,2 mld dol.
ArtykułBłędne dane w zleceniu transportowym a odpowiedzialność przewoźnika
Przewoźnik może domagać się pokrycia poniesionych kosztów i wynagrodzenia
ArtykułRekordowy rok dla polskich portów morskich
Ponad 145 mln ton przeładowanych towarów w 4 największych portach morskich w Polsce
ArtykułJak skutecznie wykorzystać udział w targach?
Rozmowa z ekspertem ds. marketingu wystawienniczego
ArtykułPolska atrakcyjna dla zagranicznych turystów
Piękno przyrody, przyjazny klimat, usługi na wysokim poziomie
-
Wydarzenie
Webinarium „Możliwości eksportowe na rynek Azerbejdżanu”
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa zaprasza na webinarium poświęcone rynkowi azerbejdżańskiemu, któr…
WydarzenieJak założyć i skutecznie prowadzić biznes w Królestwie Niderlandów? Formy p…
Zapraszamy na webinarium, podczas którego eksperci z Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Amsterdam…
WydarzenieKierunek RPA: podstawowe wymagania prawne i podatkowe dla firm wchodzących …
Republika Południowej Afryki jest bramą do Afryki Południowej i głównym portem handlowym kontynentu.
WydarzeniePolskie Sympozjum Finansowania Handlu 2024
To wyjątkowe wydarzenie stanowi pierwszą odsłonę nowej serii przełomowych spotkań, skierowanych na r…
WydarzenieSeminarium „Doing Business in Romania”
Polsko-Rumuńska Bilateralna Izba Handlowo-Przemysłowa razem z Funduszem Górnośląskim zapraszają prze…
-
Instytucja
Górnośląski Akcelerator Przedsiębiorczości Rynkowej sp. z o.o.
Jesteśmy Instytucją Otoczenia Biznesu, która świadczy usługi wspierające rozwój i przedsiębiorczość….
InstytucjaUnia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego
Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI) jest wiodąca, polską organizacją branżową …
InstytucjaKrajowa Izba Gospodarcza
Jesteśmy największą niezależną i pozarządową organizacją biznesu/samorządu gospodarczego w Polsce. Ł…
Oferta wsparciaWydawanie świadectw pochodzenia potwierdzających niepreferencyjne pochodzen…
Świadectwo pochodzenia towaru (certificate of origin) jest dokumentem eksportowym występującym w han…
Oferta wsparciaWydawanie Karnetów ATA
Karnet ATA jest międzynarodowym, ujednoliconym dokumentem celnym upoważniającym do czasowego przywoz…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.