Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (834)
- Wiedza (404)
- Kalendarz (1521)
- Centrum Wsparcia (348)
-
Wydarzenie
Webinarium PAIH – Branża kosmetyczna w Wielkiej Brytanii
Trendy, regulacje i szanse dla polskich firm kosmetycznych na rynku UK
WydarzeniePolskie stoisko na Japan IT Week Spring 2025 w Tokio
PARP organizuje stoisko narodowe podczas największych na świecie targów IT
ArtykułKierunki rozwoju e-commerce w Indonezji
Rynek indonezyjski odpowiada już za ponad połowę przychodów e-commerce w państwach wspólnoty ASEAN
ArtykułGUS: Obroty handlu zagranicznego (styczeń-grudzień 2024)
Dodatnie saldo ukształtowało się na poziomie 3,0 mld PLN
ArtykułKiedy warto odwołać się od kary nałożonej za granicą
Kiedy zapłacić mandat lub grzywnę i uniknąć dalszych problemów
-
Artykuł
Uruchomienie stałego połącznia lotniczego między Warszawą a Oradeą
Połączenie przyczyni się do wzrostu liczby turystów i inwestycji międzynarodowych w regionie.
ArtykułNowa usługa w aplikacji mObywatel
Usługa „Firma” znacząco upraszcza prowadzenie jednoosobowej działalności gospodarczej
ArtykułJak transformacja energetyczna kształtuje popyt na lit?
Do 2050 r. zapotrzebowanie na lit może wzrosnąć nawet 10-krotnie.
ArtykułAmerykański Boeing kontynuuje inwestycje w Polsce
Amerykańska firma wpisuje się w strategię zaawansowanych technologicznie BIZ w PL
ArtykułAmerykańska firma kontynuuje inwestycje w Skawinie
Kolejny przykład BIZ w Polsce zaawansowanych technologii
-
Artykuł
Sektor e-commerce w Chorwacji
Sektor e-commerce w Chorwacji zaczął dynamicznie rozwijać się w okresie pandemii Covid-19. Poznanie …
ArtykułSztuka negocjacji: komunikacja międzykulturowa
Postępująca globalizacja sprawia, że przedsiębiorstwa coraz śmielej operują na międzynarodowych rynk…
ArtykułSektor e-commerce we Francji
Francja jest trzecim największym rynkiem e-commerce w Europie. Digitalizacja handlu i produkcji stan…
ArtykułUSA – charakterystyka rynku
Stany Zjednoczone to jeden z największych rynków świata. Aby móc swobodnie się po nim poruszać, prze…
ArtykułBrazylia – bariery wejścia
Brazylia jest historycznie protekcjonistycznym państwem, słabo włączonym w globalne łańcuchy wartośc…
-
Wydarzenie
Łódzkie na targach PLMA 2025 „World of Private Label”
Województwo Łódzkie zaprasza producentów marek własnych reprezentujących sektor MŚP w regionie do ud…
WydarzenieHiszpańsko-Polskie Forum Biznesowe
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w Hiszpańsko-Polskim Forum Biznesowym. Wydarz…
WydarzeniePolskie startupy cyfrowe na STEP Conference 2025 w Dubaju
PAIH zaprasza polskie start-upy z branży IT do zaprezentowania się na wydarzeniu STEP Conference w D…
WydarzenieBydgoszcz – spotkanie z przedsiębiorczością
Jak skorzystać z dostępnych programów finansowych i wsparcia instytucji
Wydarzenie7 kroków we wdrożeniu ESG do MŚP w Bydgoszczy
Jak wdrożyć raportowanie niefinansowe w firmie
-
Instytucja
Hutnicza Izba Przemysłowo-Handlowa
Hutnicza Izba Przemysłowo-Handlowa jest organizacją samorządu gospodarczego zrzeszającego przedsiębi…
InstytucjaPolska Izba Przemysłu Skórzanego (PIPS)
Polska Izba Przemysłu Skórzanego to organizacja branżowa prowadząca swą działalność na rzecz przemys…
InstytucjaPolski Związek Pracodawców Przemysłu Farmaceutycznego
Polski Związek Pracodawców Przemysłu Farmaceutycznego reprezentuje 18 wiodących krajowych producentó…
InstytucjaPolska Izba Kolei
Podstawowym celem Izby jest reprezentowanie, ochrona interesów naszych członków, a także inspirowani…
InstytucjaIzba Gospodarcza Metali Nieżelaznych i Recyklingu (IGMNiR)
Misją Izby Gospodarczej Metali Nieżelaznych i Recyklingu, jako organizacji samorządu gospodarczego, …
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.