Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (977)
- Kalendarz (1797)
-
Podcast
Portugalia jako brama do nowych rynków – jak zaplanować ekspansję
W 11. odcinku o tym, dlaczego Portugalia to więcej niż tylko lokalny rynek
WydarzenieŁódzkie: rekrutacja na targi Hannover Messe 2025
Województwo Łódzkie zaprasza przedsiębiorców sektora informatyki i telekomunikacji z naszego regionu…
ArtykułKiedy warto rozpocząć windykację
Zapewnienie wpływu należności od kontrahentów i pełna kontrola nad finansami firmy
WydarzenieStoisko PAIH na Central Asia Beauty Expo 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Central Asia Beauty Expo, które odbędą się w dniach 29-31 maja 20…
WydarzenieConstruma 2025
PAIH zaprasza polskie firmy z branży budowlanej do współtworzenia stoiska promocyjnego na targach Co…
-
Artykuł
Prognoza KIG: eksport w marcu 2023
Eksperci z Krajowej Izby Gospodarczej szacują, że eksport z Polski w marcu 2023 roku wyniósł 30 237 …
ArtykułRynek transportu w Polsce i na świecie – kwiecień 2023
Zapraszamy do zapoznania się z wydanym przez Biuro Analiz Polskiego Funduszu Rozwoju raportem „Rynek…
ArtykułNowe wzory świadectw przy eksporcie do Ukrainy
Główny Inspektorat Weterynarii przypomina, że od 1 maja 2023 r. obowiązują nowe wzory świadectw wete…
ArtykułOdrodzenie w sektorze turystycznym UE
Według danych Eurostat w 2020 roku turystyka europejska odnotowała poważne straty. Szacuje się, że b…
ArtykułKatalog "MADE IN KUJAWSKO-POMORSKIE" – nabór zgłoszeń do 8 …
Kujawsko-Pomorskie Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów (K-PCOIE) przygotowuje kolejne, szóste j…
-
Wydarzenie
KOMPOZYT-EXPO 2024
Najważniejsze międzynarodowe tego typu targi branżowe w Europie Środkowo-Wschodniej.
WydarzenieWsparcie w ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw z Podkarpacia
Webinarium dla przedsiębiorców zainteresowanych rozpoczęciem eksportu i ekspansją na zagraniczne ryn…
WydarzenieGITEX GLOBAL 2024 w Dubaju
PARP organizuje stoisko narodowe podczas największych na świecie targów IT
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.