Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
Kontakt:
Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) wspiera przedsiębiorców sektora kosmicznego w zakresie reprezentacji interesów polskich podmiotów na arenie międzynarodowej, identyfikowania nowych szans i negocjowania ich udziału w dużych międzynarodowych projektach naukowo-technologicznych. Pomaga także w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych. Organizuje spotkania między polskimi i zagranicznymi podmiotami przemysłowymi w ramach konferencji, warsztatów, targów, misji gospodarczych. POLSA wspiera także polski sektor kosmiczny poprzez jego promocję w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w kontaktach z mediami polskimi i zagranicznymi.
Jak wspiera eksporterów?
Polska Agencja Kosmiczna wspiera eksporterów, reprezentując interesy polskich firm na arenie międzynarodowej i ułatwiając im dostęp do globalnych rynków. Oferuje doradztwo w zakresie udziału w programach międzynarodowych, takich jak Horyzont Europa, EUSPA czy Europejska Agencja Kosmiczna, oraz pomaga w identyfikacji szans na zaangażowanie w prestiżowe projekty, m.in. z JPL/NASA.
Działa aktywnie na rzecz zdobywania kontraktów w europejskich łańcuchach dostaw oraz wspiera firmy w nawiązywaniu kontaktów z zagranicznymi partnerami. Organizuje spotkania, misje gospodarcze, targi i warsztaty, a także koordynuje wizyty przedstawicieli ESA w polskich przedsiębiorstwach. Dodatkowo prowadzi działania promocyjne, aktualizując bazy podmiotów, komunikując sukcesy sektora w mediach społecznościowych i budując relacje z międzynarodowymi mediami.
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (989)
- Wiedza (529)
- Kalendarz (1806)
-
ArtykułPsychologia handlu – jak uniknąć pułapki perfekcjonizmu
Jest taki moment, kiedy zamiast kolejnej korekty katalogu, warto po prostu wysłać go w świat
ArtykułRolnictwo w Ameryce Łacińskiej
Kraje Ameryki Łacińskiej należą do czołówki światowych eksporterów produktów rolnych
-
Artykuł15 mld euro nadwyżki europejskiej strefy handlowej
Eksport towarów ze strefy euro w kwietniu 2024 roku wyniósł ponad 247 miliardów euro.
ArtykułBrazylijska Kompania Kolei Miejskich – przetarg na szyny kolejowe
Przetarg na zakup szyn kolejowych TR-45 i TR-57 do Brazylii
-
ArtykułSektor e-commerce w Czechach
Czechy to europejski lider branży e-commerce. Obroty tego sektora z roku na rok rosną, a branża wcią…
ArtykułBariery we współpracy gospodarczej z państwami Ameryki Łacińskiej
Obecnie we współpracy handlowej Polski z państwami latynoamerykańskimi i karaibskimi coraz mniejszą …
-
WydarzenieSpotkanie biznesowe w Jaśle
Uczestnicy spotkania zapoznają się z ofertami dedykowanymi dla przedsiębiorców sektora MŚP
WydarzenieSpotkanie biznesowe z PAIH w Jaraczewie
W programie spotkania przewidziano m.in. omówienie możliwości ekspansji na rynek węgierski przez prz…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.