Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
Kontakt:
Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) wspiera przedsiębiorców sektora kosmicznego w zakresie reprezentacji interesów polskich podmiotów na arenie międzynarodowej, identyfikowania nowych szans i negocjowania ich udziału w dużych międzynarodowych projektach naukowo-technologicznych. Pomaga także w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych. Organizuje spotkania między polskimi i zagranicznymi podmiotami przemysłowymi w ramach konferencji, warsztatów, targów, misji gospodarczych. POLSA wspiera także polski sektor kosmiczny poprzez jego promocję w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w kontaktach z mediami polskimi i zagranicznymi.
Jak wspiera eksporterów?
Polska Agencja Kosmiczna wspiera eksporterów, reprezentując interesy polskich firm na arenie międzynarodowej i ułatwiając im dostęp do globalnych rynków. Oferuje doradztwo w zakresie udziału w programach międzynarodowych, takich jak Horyzont Europa, EUSPA czy Europejska Agencja Kosmiczna, oraz pomaga w identyfikacji szans na zaangażowanie w prestiżowe projekty, m.in. z JPL/NASA.
Działa aktywnie na rzecz zdobywania kontraktów w europejskich łańcuchach dostaw oraz wspiera firmy w nawiązywaniu kontaktów z zagranicznymi partnerami. Organizuje spotkania, misje gospodarcze, targi i warsztaty, a także koordynuje wizyty przedstawicieli ESA w polskich przedsiębiorstwach. Dodatkowo prowadzi działania promocyjne, aktualizując bazy podmiotów, komunikując sukcesy sektora w mediach społecznościowych i budując relacje z międzynarodowymi mediami.
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (989)
- Wiedza (529)
- Kalendarz (1806)
-
WydarzeniePolskie stoisko narodowe na targach Beautyworld Middle East 2025
Targi Beautyworld Middle East to jedno z najważniejszych wydarzeń branży kosmetycznej na świecie
WydarzeniePolskie stoisko narodowe na targach COSME Week Osaka 2025
Targi COSME Week Osaka to jedno z najważniejszych wydarzeń branży kosmetycznej w Azji Wschodniej
-
ArtykułWyzwania polskiego eksportu
W 2022 roku jedynie 4,8% polskich firm sprzedawało swoje wyroby za granicę
ArtykułKluczowe porozumienia polsko-chińskie
Ważne ustalenia w czasie wizyty Prezydenta RP w Chinach w dniach 22-26 czerwca
-
ArtykułSektor budowlany w Mongolii
Mongolski rynek materiałów budowlanych w dużej mierze uzależniony jest od importu. Wiele polskich fi…
ArtykułSektor kosmetyczny w Hiszpanii
Hiszpania to jeden z największych rynków na świecie, jeśli chodzi o produkcję i sprzedaż kosmetyków….
-
WydarzenieStoisko PAIH na Japan Health 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Japan Health 2025, które odbędą się w dniach 25-27 czerwca 2025 r…
WydarzenieSpotkanie biznesowe z PAIH w Szczecinie
Przedsiębiorcy z woj. zachodniopomorskiego dowiedzą się m.in. o możliwościach współpracy z rynkiem u…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.