Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
Kontakt:
Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) wspiera przedsiębiorców sektora kosmicznego w zakresie reprezentacji interesów polskich podmiotów na arenie międzynarodowej, identyfikowania nowych szans i negocjowania ich udziału w dużych międzynarodowych projektach naukowo-technologicznych. Pomaga także w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych. Organizuje spotkania między polskimi i zagranicznymi podmiotami przemysłowymi w ramach konferencji, warsztatów, targów, misji gospodarczych. POLSA wspiera także polski sektor kosmiczny poprzez jego promocję w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w kontaktach z mediami polskimi i zagranicznymi.
Jak wspiera eksporterów?
Polska Agencja Kosmiczna wspiera eksporterów, reprezentując interesy polskich firm na arenie międzynarodowej i ułatwiając im dostęp do globalnych rynków. Oferuje doradztwo w zakresie udziału w programach międzynarodowych, takich jak Horyzont Europa, EUSPA czy Europejska Agencja Kosmiczna, oraz pomaga w identyfikacji szans na zaangażowanie w prestiżowe projekty, m.in. z JPL/NASA.
Działa aktywnie na rzecz zdobywania kontraktów w europejskich łańcuchach dostaw oraz wspiera firmy w nawiązywaniu kontaktów z zagranicznymi partnerami. Organizuje spotkania, misje gospodarcze, targi i warsztaty, a także koordynuje wizyty przedstawicieli ESA w polskich przedsiębiorstwach. Dodatkowo prowadzi działania promocyjne, aktualizując bazy podmiotów, komunikując sukcesy sektora w mediach społecznościowych i budując relacje z międzynarodowymi mediami.
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (990)
- Wiedza (530)
- Kalendarz (1806)
-
ArtykułKultura biznesu w Szwajcarii
Szwajcaria to kraj, który odznacza się unikalną kulturą biznesu
WydarzenieIII Polsko-Niemieckie Forum Gospodarcze
PAIH zaprasza do udziału w III Polsko-Niemieckim Forum Gospodarczym.
-
ArtykułPolskie stoisko narodowe na targach INDEX PLUS 2024 w Delhi
Promocja polskiej branży meblarskiej na rynkach azjatyckich
ArtykułE-commerce w czerwcu 2024: wzrost o 11,8 proc. r/r
W czerwcu 2024 roku Polacy kupili w internecie towary o wartości 6,527 mld PLN
-
ArtykułSektor meblarski w Meksyku
Przemysł meblarski należy do jednego z najważniejszych sektorów w Meksyku. Jest to branża o najwięks…
ArtykułSektor meblarski w Finlandii
Fińskie meble są znane na całym świecie ze swojej wysokiej jakości i oryginalnego designu. Pomimo te…
-
WydarzenieBiałystok – Doing Business in ROMANIA
Seminarium skierowane jest do przedsiębiorców z woj. podlaskiego eksportują lub myślą o rozpoczęciu …
WydarzenieInwestycje M&A w Niemczech
Podczas konferencji eksperci omówią najważniejsze aspekty związane z przejęciami i inwestycjami na …
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.