Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
Kontakt:
Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) wspiera przedsiębiorców sektora kosmicznego w zakresie reprezentacji interesów polskich podmiotów na arenie międzynarodowej, identyfikowania nowych szans i negocjowania ich udziału w dużych międzynarodowych projektach naukowo-technologicznych. Pomaga także w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych. Organizuje spotkania między polskimi i zagranicznymi podmiotami przemysłowymi w ramach konferencji, warsztatów, targów, misji gospodarczych. POLSA wspiera także polski sektor kosmiczny poprzez jego promocję w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w kontaktach z mediami polskimi i zagranicznymi.
Jak wspiera eksporterów?
Polska Agencja Kosmiczna wspiera eksporterów, reprezentując interesy polskich firm na arenie międzynarodowej i ułatwiając im dostęp do globalnych rynków. Oferuje doradztwo w zakresie udziału w programach międzynarodowych, takich jak Horyzont Europa, EUSPA czy Europejska Agencja Kosmiczna, oraz pomaga w identyfikacji szans na zaangażowanie w prestiżowe projekty, m.in. z JPL/NASA.
Działa aktywnie na rzecz zdobywania kontraktów w europejskich łańcuchach dostaw oraz wspiera firmy w nawiązywaniu kontaktów z zagranicznymi partnerami. Organizuje spotkania, misje gospodarcze, targi i warsztaty, a także koordynuje wizyty przedstawicieli ESA w polskich przedsiębiorstwach. Dodatkowo prowadzi działania promocyjne, aktualizując bazy podmiotów, komunikując sukcesy sektora w mediach społecznościowych i budując relacje z międzynarodowymi mediami.
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (956)
- Wiedza (500)
- Kalendarz (1788)
-
ArtykułNiderlandy – brama do Europy Zachodniej dla polskich przedsiębiorców
W 2023 r. Niderlandy były 4. rynkiem eksportowym dla polskich towarów i 5. dostawcą do Polski
WydarzenieRozwijaj biznes w Republice Indii – szkolenie dla eksporterów
KIG zaprasza przedsiębiorców na szkolenie, które odbędzie się 8 lipca br, w siedzibie KIG, w Warszaw…
-
ArtykułE-commerce w Polsce wciąż silny. W kwietniu z 14,2% wzrostem r/r
W kwietniu 2024 r. wartość sprzedaży e-commerce wzrosła o 14,2% r/r.
Artykuł8 edycja programu akceleracyjnego BIND 4.0 dla międzynarodowych startupów
W 7 edycji polski startup dotarł do finału
-
PoradnikE-commerce za granicą, czyli szanse polskiego cross-border
Jesienią zeszłego roku przeprowadzono badania dot. cross-border e-commerce. Jakie są najczęściej spo…
ArtykułSektor e-commerce w Kolumbii
Sektor e-commerce w Kolumbii rozwija się dynamicznie od paru lat. Wartość tego rynku stopniowo rośni…
-
WydarzenieWarsztaty dla firm z branży maszyn i urządzeń
Programy dotacyjne i wsparcie instytucjonalne rozwoju eksportu oraz ekspansji inwestycyjnej w polski…
WydarzenieSzanse eksportowe na Bałkanach dla firm z Podkarpacia
Praktyczne informacje na temat wymiany handlowej z krajami bałkańskimi – specyfika regionu i jego po…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.