Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
Kontakt:
Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) wspiera przedsiębiorców sektora kosmicznego w zakresie reprezentacji interesów polskich podmiotów na arenie międzynarodowej, identyfikowania nowych szans i negocjowania ich udziału w dużych międzynarodowych projektach naukowo-technologicznych. Pomaga także w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych. Organizuje spotkania między polskimi i zagranicznymi podmiotami przemysłowymi w ramach konferencji, warsztatów, targów, misji gospodarczych. POLSA wspiera także polski sektor kosmiczny poprzez jego promocję w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w kontaktach z mediami polskimi i zagranicznymi.
Jak wspiera eksporterów?
Polska Agencja Kosmiczna wspiera eksporterów, reprezentując interesy polskich firm na arenie międzynarodowej i ułatwiając im dostęp do globalnych rynków. Oferuje doradztwo w zakresie udziału w programach międzynarodowych, takich jak Horyzont Europa, EUSPA czy Europejska Agencja Kosmiczna, oraz pomaga w identyfikacji szans na zaangażowanie w prestiżowe projekty, m.in. z JPL/NASA.
Działa aktywnie na rzecz zdobywania kontraktów w europejskich łańcuchach dostaw oraz wspiera firmy w nawiązywaniu kontaktów z zagranicznymi partnerami. Organizuje spotkania, misje gospodarcze, targi i warsztaty, a także koordynuje wizyty przedstawicieli ESA w polskich przedsiębiorstwach. Dodatkowo prowadzi działania promocyjne, aktualizując bazy podmiotów, komunikując sukcesy sektora w mediach społecznościowych i budując relacje z międzynarodowymi mediami.
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (987)
- Wiedza (529)
- Kalendarz (1806)
- Centrum Wsparcia (349)
-
ArtykułNowa fabryka słodyczy w Opatówku obsłuży głównie rynki eksportowe
Polska wzmacnia pozycję w branży FMCG
ArtykułPolska branża czekoladowa zyskuje na znaczeniu w eksporcie
Słodycze trafiają do ponad 50 krajów na wszystkich kontynentach
-
ArtykułPolska na światowej mapie poligrafii – eksport rośnie
W 2024 r. Polska była 6. globalnym eksporterem wyrobów poligraficznych
ArtykułOman stawia na wolne strefy ekonomiczne
Kraj promuje swoje terytoria inwestycyjne jako nowoczesne i przyjazne zagranicznym inwestorom
-
ArtykułRolnictwo w Ameryce Łacińskiej
Kraje Ameryki Łacińskiej należą do czołówki światowych eksporterów produktów rolnych
ArtykułHydroenergetyka Gruzji – niewykorzystany zasób Kaukazu
Aż 80 proc. energii elektrycznej produkowanej w kraju pochodzi z elektrowni wodnych
-
WydarzenieŁódzkie: rekrutacja na Targi Salon Bielizny w Łodzi
Województwo Łódzkie organizuje stoisko promocyjne podczas Targów Salon Bielizny
WydarzenieMisja branży spożywczej do Macedonii Północnej
PAIH zaprasza firmy z sektora spożywczego do udziału w misji do Macedonii Północnej
-
Oferta wsparcia
Szkolenia i webinaria z zakresu handlu zagranicznego
Dzięki szkoleniom oferowanym przez KIG pozyskasz nowe lub zaktualizujesz dotychczasowe informacje w …
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.