Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
Kontakt:
Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) wspiera przedsiębiorców sektora kosmicznego w zakresie reprezentacji interesów polskich podmiotów na arenie międzynarodowej, identyfikowania nowych szans i negocjowania ich udziału w dużych międzynarodowych projektach naukowo-technologicznych. Pomaga także w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych. Organizuje spotkania między polskimi i zagranicznymi podmiotami przemysłowymi w ramach konferencji, warsztatów, targów, misji gospodarczych. POLSA wspiera także polski sektor kosmiczny poprzez jego promocję w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w kontaktach z mediami polskimi i zagranicznymi.
Jak wspiera eksporterów?
Polska Agencja Kosmiczna wspiera eksporterów, reprezentując interesy polskich firm na arenie międzynarodowej i ułatwiając im dostęp do globalnych rynków. Oferuje doradztwo w zakresie udziału w programach międzynarodowych, takich jak Horyzont Europa, EUSPA czy Europejska Agencja Kosmiczna, oraz pomaga w identyfikacji szans na zaangażowanie w prestiżowe projekty, m.in. z JPL/NASA.
Działa aktywnie na rzecz zdobywania kontraktów w europejskich łańcuchach dostaw oraz wspiera firmy w nawiązywaniu kontaktów z zagranicznymi partnerami. Organizuje spotkania, misje gospodarcze, targi i warsztaty, a także koordynuje wizyty przedstawicieli ESA w polskich przedsiębiorstwach. Dodatkowo prowadzi działania promocyjne, aktualizując bazy podmiotów, komunikując sukcesy sektora w mediach społecznościowych i budując relacje z międzynarodowymi mediami.
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (956)
- Wiedza (500)
- Kalendarz (1788)
-
ArtykułPolska na targach Medtec Japan 2025 w Tokio – podsumowanie
Tegoroczna edycja zgromadziła blisko 500 wystawców oraz ok. 17 tys. odwiedzających
WydarzenieŚwiętokrzyskie na misji gospodarczej na targi ANUGA 2025 w Niemczech
UMWŚ zaprasza do udziału w misji gospodarczej na targi ANUGA 2025 w Kolonii, która odbędzie się w d…
-
ArtykułSpedycje cyfrowe to przyszłość branży TSL
Digitalizacja w branży transportowej to nie kwestia wygody, ale przetrwania na wymagającym rynku
ArtykułNiemiecka gospodarka na zakręcie
Prognozy na rok 2024 nie napawają optymizmem – ekonomiści ING przewidują spadek o 0,3 proc.
-
ArtykułWybór rynku – jak rozwijać e-commerce za granicą?
W porównaniu z rynkami europejskimi Polska ma wciąż duży potencjał e-eksportowy. Według ostatnich da…
ArtykułPoznaj świat e-commerce
Dowiedz się, czym jest e-commerce i dlaczego warto zainteresować się tą młodą gałęzią gospodarki. Zn…
-
WydarzenieTwój region – Twoja przyszłość – Szczecin
Wsparcie dla przedsiębiorców w ramach programu Fundusze Europejskie dla Zachodniopomorskiego 2021-20…
WydarzenieGlobal INDUSTRIE 2025
Stoisko PAIH na Global Industrie 2025 to jedno z najważniejszych międzynarodowych wydarzeń poświęcon…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.