Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
Kontakt:
Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) wspiera przedsiębiorców sektora kosmicznego w zakresie reprezentacji interesów polskich podmiotów na arenie międzynarodowej, identyfikowania nowych szans i negocjowania ich udziału w dużych międzynarodowych projektach naukowo-technologicznych. Pomaga także w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych. Organizuje spotkania między polskimi i zagranicznymi podmiotami przemysłowymi w ramach konferencji, warsztatów, targów, misji gospodarczych. POLSA wspiera także polski sektor kosmiczny poprzez jego promocję w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w kontaktach z mediami polskimi i zagranicznymi.
Jak wspiera eksporterów?
Polska Agencja Kosmiczna wspiera eksporterów, reprezentując interesy polskich firm na arenie międzynarodowej i ułatwiając im dostęp do globalnych rynków. Oferuje doradztwo w zakresie udziału w programach międzynarodowych, takich jak Horyzont Europa, EUSPA czy Europejska Agencja Kosmiczna, oraz pomaga w identyfikacji szans na zaangażowanie w prestiżowe projekty, m.in. z JPL/NASA.
Działa aktywnie na rzecz zdobywania kontraktów w europejskich łańcuchach dostaw oraz wspiera firmy w nawiązywaniu kontaktów z zagranicznymi partnerami. Organizuje spotkania, misje gospodarcze, targi i warsztaty, a także koordynuje wizyty przedstawicieli ESA w polskich przedsiębiorstwach. Dodatkowo prowadzi działania promocyjne, aktualizując bazy podmiotów, komunikując sukcesy sektora w mediach społecznościowych i budując relacje z międzynarodowymi mediami.
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (954)
- Wiedza (499)
- Kalendarz (1787)
-
WydarzenieŚwiętokrzyskie na misji gospodarczej na targi ANUGA 2025 w Niemczech
UMWŚ zaprasza do udziału w misji gospodarczej na targi ANUGA 2025 w Kolonii, która odbędzie się w d…
ArtykułKontrahenci handlowi z Azji na kolejnej misji przyjazdowej w Polsce
Podczas misji gościło w Polsce 8 importerów żywności
-
ArtykułWyniki branży AGD w Polsce w 2023 roku (raport)
Pomimo wielu wyzwań w 2023, Polska utrzymała pozycję lidera w branży AGD w Europie
ArtykułEksport produktów rolno-spożywczych w 2023 roku
Wartość eksportu polskich produktów rolno-spożywczych w 2023 roku osiągnęła kwotę 236 mld zł
-
WideoCross border – dźwignia sprzedaży e-commerce
Jakie możliwości daje internacjonalizacja w aspekcie biznesu e-commerce? Obejrzyj webinar, aby pozna…
WideoCross border e-commerce- jak zacząć sprzedawać za granicą
W webinarze znajdziesz: dostępne narzędzia w cross border e-commerce, informacje na temat rynków ośc…
-
WydarzenieHealth Days 2025 – hybrydowe spotkania b2b dla branży medycznej
Health Days 2025 to okazja do współpracy i wymiany wiedzy na temat nowoczesnych systemów opieki zdro…
WydarzenieFood Expo 2025
Food Expo 2025 dla polskich przedsiębiorców to okazja, by nawiązać współpracę z partnerami biznesowy…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.