Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
Kontakt:

Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) wspiera przedsiębiorców sektora kosmicznego w zakresie reprezentacji interesów polskich podmiotów na arenie międzynarodowej, identyfikowania nowych szans i negocjowania ich udziału w dużych międzynarodowych projektach naukowo-technologicznych. Pomaga także w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych. Organizuje spotkania między polskimi i zagranicznymi podmiotami przemysłowymi w ramach konferencji, warsztatów, targów, misji gospodarczych. POLSA wspiera także polski sektor kosmiczny poprzez jego promocję w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w kontaktach z mediami polskimi i zagranicznymi.
Jak wspiera eksporterów?
Polska Agencja Kosmiczna wspiera eksporterów, reprezentując interesy polskich firm na arenie międzynarodowej i ułatwiając im dostęp do globalnych rynków. Oferuje doradztwo w zakresie udziału w programach międzynarodowych, takich jak Horyzont Europa, EUSPA czy Europejska Agencja Kosmiczna, oraz pomaga w identyfikacji szans na zaangażowanie w prestiżowe projekty, m.in. z JPL/NASA.
Działa aktywnie na rzecz zdobywania kontraktów w europejskich łańcuchach dostaw oraz wspiera firmy w nawiązywaniu kontaktów z zagranicznymi partnerami. Organizuje spotkania, misje gospodarcze, targi i warsztaty, a także koordynuje wizyty przedstawicieli ESA w polskich przedsiębiorstwach. Dodatkowo prowadzi działania promocyjne, aktualizując bazy podmiotów, komunikując sukcesy sektora w mediach społecznościowych i budując relacje z międzynarodowymi mediami.
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (858)
- Kalendarz (1627)
-
Wydarzenie
Nowelizacja polskiej ustawy sankcyjnej
Eksperci z dziedziny prawa celnego i międzynarodowego obrotu towarami podzielą się swoją wiedzą i do…
ArtykułWspółpraca z sektorem publicznym w Szwecji
Przetargi publiczne, z ok. 18-procentowym udziałem w relacji do PKB, są istotną częścią gospodarki
-
Artykuł
Katalog made inSilesia
Prezentujemy katalog produktów i usług eksportowych pn. made inSilesia
ArtykułJednolity rynek UE w ocenie polskich eksporterów
83 proc. polskich eksporterów swoją pozycję konkurencyjną oceniło jako lepszą
-
Wydarzenie
Kazakhstan Global Investment Roundtable 2024
Tematem przewodnim tegorocznej edycji Kazakhstan Global Investment Roundtable 2024 jest „Zapewnieni…
WydarzenieVIII Forum Biznesowe Pogranicza
Tegoroczne forum pod hasłem „Przedsiębiorstwa Przyszłości”, skupi się na najważniejszych technologia…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.