Konsultacje, kojarzenie partnerów do konsorcjum międzynarodowego i partnerstw europejskich
27.12.2023
Potrzeba
Oferta Branżowych Punktów Kontaktowych odpowiada na potrzeby polskich firm, otoczenia biznesu i instytucji nauki, które poszukują znaczącego poziomu dofinansowania działań B+R w ramach Programu Ramowego Horyzont Europa.
Najważniejsze potrzeby:
- Brak świadomości o programie Horizon Europe, partnerstwach europejskich.
- Brak wiedzy o zasadach Programu, budowania wniosku, specyfice konkursów, różnych możliwościach skorzystania z oferty Programu.
- Potrzeba zbudowania szerokich relacji biznesowych i zbudowania silnego konsorcjum międzynarodowego do złożenia wniosku.
- Potrzeba dołączenia do grona liderów innowacji w UE, a docelowo na rynki zagraniczne z wynikami produktów B+R.
- Strategia internacjonalizacji poprzez działania B+R+I.
Korzyści
Otrzymanie wysokiego poziomu dofinansowania (70-100%) na projekty o dłuższej perspektywie czasowej; łatwiejsze nawiązanie szerokich relacji biznesowych i zbudowania silnego konsorcjum międzynarodowego do złożenia wniosku; dołączenie do grona liderów innowacji w UE, a docelowo na rynki zagraniczne z wynikami produktów B+R; możliwość udziału w dyskusjach i kształtowania agendy partnerstw europejskich; wzmocnienie/budowa wizerunku.
Realizacja
Szkolenia tematyczne, specjalistyczne konsultacje branżowe dla firm oraz instytucji nauki w zakresie tematyki konkursów, zakresu projektu, budowy konsorcjum, możliwości dołączenia do partnerstw europejskich oraz wsparcie w kojarzeniu partnerów zagranicznych i z Polski; przygotowanie i udział w pitchingach, matchmakingach, wydarzeniach brokerskich.
Branżowe Punkty Kontaktowe Koordynator (BPK Koordynator)
- Tel.: +48 22 100 14 63
- E-mail: bpkkoordynator@orgmasz.lukasiewicz.gov.pl
- Wszystko
- Aktualności (961)
- Wiedza (501)
- Kalendarz (1788)
-
WydarzenieKongres Nowej Mobilności 2025
Kongres Nowej Mobilności to największe w Polsce i jedno z kluczowych w Europie wydarzeń poświęconych…
ArtykułPsychologia handlu – strategie relacyjne a transakcyjne w eksporcie
Dostosowanie stylu sprzedaży do kultury w negocjacjach wymaga świadomej korekty podejścia
-
ArtykułUE wprowadza nowe przepisy dotyczące bezpieczeństwa zabawek
PE zatwierdził swoje stanowisko w sprawie przeglądu przepisów UE dotyczących bezpieczeństwa zabawek
-
ArtykułJak dotrzeć do klientów międzynarodowych?
Pierwszych klientów zagranicznych możemy zdobyć na różne sposoby. Na początku uruchommy nasze sieci …
ArtykułZadowolenie klienta – Poznaj swojego odbiorcę
Zdecydowana część polskiego eksportu kierowana jest na dojrzałe rynki Unii Europejskiej i Wielkiej B…
-
WydarzenieForum Biznesu Polska-Uzbekistan
Forum będzie okazją do nawiązania nowych kontaktów i poszerzenia współpracy handlowej i inwestycyjne…
WydarzenieHealth & Rehab 2025
Zaproszenie Wydarzenie skierowane jest do firm oferujących innowacyjne produkty i rozwiązania w obsz…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.