Gwarancje kontraktowe
23.10.2023
Potrzeba
Jeśli kontrahent żąda od Ciebie wniesienia określonego zabezpieczenia finansowego jeszcze przed podpisaniem umowy, na wypadek gdyby nie została ona spełniona, nie dochowany został termin jej realizacji czy jakość towaru lub usługi była niezgodna z ustaleniami, możesz przedłożyć gwarancję ubezpieczeniową. Tym samym potwierdzasz swoją wiarygodność, ponieważ KUKE zobowiązuje się do wypłaty Twojemu kontrahentowi żądanej kwoty z tytułu roszczeń objętych gwarancją, maksymalnie do wysokości sumy gwarancyjnej.

Korzyści
- Zyskujesz wolne środki finansowe na rozwój, dzięki którym możesz konkurować w wielu przetargach jednocześnie.
- Potwierdzasz wiarygodność swojej firmy w oczach kontrahenta.
- W odróżnieniu od gwarancji bankowych nie obciążasz swojej linii kredytowej w banku.
- Łatwiej pozyskujesz kontrakty eksportowe – gwarancje ubezpieczeniowe KUKE to powszechnie honorowana forma zabezpieczenia przez zagranicznych odbiorców.
- Szybko uruchamiasz kolejne gwarancje dzięki podpisanej umowie generalnej.
Dodatkowe informacje
Więcej o naszych produktach oraz inne przydatne informacje znajdziesz na naszej stronie internetowej: KUKE | Ubezpieczenia należności, gwarancje i finansowanie
Korporacja Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych (KUKE)
- Tel.: +48 22 108 99 70
- E-mail: kontakt@kuke.com.pl
- Wszystko
- Aktualności (969)
- Wiedza (505)
- Kalendarz (1791)
- Centrum Wsparcia (349)
-
ArtykułPolska na Japan Build Osaka 2025
Na stoisku narodowym PARP wspierała promocję ponad 40 polskich przedsiębiorstw
WydarzenieFrancuski rynek meblowy – kontrakt
PAIH zaprasza przedsiębiorców na webinarium pn. „Francuski rynek meblowy”.
-
ArtykułGUS: Obroty towarowe handlu zagranicznego w styczniu-maju 2025
Ujemne saldo ukształtowało się na poziomie 13,0 mld PLN
ArtykułSaudyjscy dziennikarze odkrywają technologiczne oblicze Polski
Polskie firmy prezentowały nie tylko swoje produkty, ale też filozofię działania i innowacyjność
-
ArtykułKultura biznesu w Czechach
Czechy oferują wiele możliwości dla firm chcących rozwijać działalność w Europie Środkowej
ArtykułPsychologia handlu – strategie relacyjne a transakcyjne w eksporcie
Dostosowanie stylu sprzedaży do kultury w negocjacjach wymaga świadomej korekty podejścia
-
WydarzenieE-fakturowanie dla MŚP – nadchodzące zmiany w Polsce, Niemczech i Belgii
PAIH zaprasza na webinarium pn. „E-fakturowanie dla MŚP – nadchodzące zmiany w Polsce, Niemczech i B…
WydarzenieSpotkanie pt. „Eksport – szansa rozwoju. Ekspansja na rynki zagraniczne z P…
PAIH zaprasza przedsiębiorców na spotkanie „Eksport – szansa rozwoju. Ekspansja na rynki zagraniczne…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.