Rynek e-commerce w Niemczech

Niemcy są dojrzałym rynkiem, którego specyfiką jest relatywnie niski poziom użycia social mediów. Podobnie jak większość krajów Europy zachodniej, osiągnęły już „sufit”
penetracji internetu – wzrost ilości użytkowników rok do roku oscyluje w okolicach 0,4% (2019 vs 2020).
Niemcy są 5. co do wielkości rynkiem e-commerce na świecie, który w 2020 ma osiągnąć wartość 103.9 miliardów euro. Według danych, obecnie 66 mln Niemców kupuje online, najczęściej wybierając przy tym elektronikę czy modę. Co więcej, odpowiadają oni za 15% całkowitej wartości zakupów transgranicznych.
W załączniku znajduje się szerszy opis rynku e-commerce w Niemczech. Zachęcamy do zapoznania się z nim.
Jeżeli chcesz się dowiedzieć jak sprawnie wykorzystać specyfikę danego rynku, zapoznaj się z naszymi dodatkowymi materiałami tutaj.
- Wszystko
- Kalendarz (586)
-
Wydarzenie
Misja gospodarcza polskich przedsiębiorców na Kubę
Misja będzie okazją do rozmów bilateralnych, spotkań handlowych z potencjalnymi partnerami, a także …
WydarzenieBiznes, technologia i zmieniające się społeczeństwo. Konferencja o IT i Hig…
Rozwiązania AI i Hi-Tech w Szwajcarii, w Polsce i w UE
-
Wydarzenie
Rekrutacja na targi SUDBACK (Stuttgart, Niemcy)
Województwo Łódzkie zaprasza przedsiębiorców z branży spożywczej do udziału w Międzynarodowych Specj…
WydarzenieSter na eksport na Międzynarodowe Targi WindEnergy Hamburg 2024
Wyjazd dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z Pomorza Zachodniego prowadzących działalność w…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.