Portal do świata polskiego eksportu

Trade.gov.pl

Czytaj tylko te treści, które Cię interesują -  dopasuj Trade do siebie

Strona główna > Wiedza > Rynek e-commerce w Hiszpanii

Rynek e-commerce w Hiszpanii

Grafika zawiera napis "Mini E-Book. Rynek E-Commerce W Hiszpanii" a po prawej stronie - miniaturę pierwszej strony publikacji

Hiszpania zaskakuje – nie tylko jako destynacja wakacyjna, ale też jako rynek e-sprzedaży. Hiszpanie kupują niemalże tylko lokalnie, na e-zakupach korzystają przede wszystkim ze
smartfonów oraz oczekują ultraszybkich dostaw. W porównaniu z innymi krajami europejskimi hiszpański rynek internetowy rozwijał się stosunkowo wolno. Ponieważ nie można go zakwalifikować jako dojrzałego, może być atrakcyjnym celem dla międzynarodowych sprzedawców internetowych.

W załączniku znajduje się szerszy opis rynku e-commerce Hiszpanii. Zachęcamy do zapoznania się z nim.

Jeżeli chcesz się dowiedzieć jak sprawnie wykorzystać specyfikę danego rynku, zapoznaj się z naszymi dodatkowymi materiałami tutaj.

Załączniki

Rynek e-commerce – Hiszpania

rynek-e-commerce-Hiszpania.pdf

PDF (443,53KB)

TREŚCI POWIĄZANE

  • Wszystko
  • Aktualności (2)
  • Wiedza (32)
  • Kalendarz (6)
  • Centrum Wsparcia (2)
Wyszukiwanie zaawansowane

Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.