Rynek e-commerce w Hiszpanii
Hiszpania zaskakuje – nie tylko jako destynacja wakacyjna, ale też jako rynek e-sprzedaży. Hiszpanie kupują niemalże tylko lokalnie, na e-zakupach korzystają przede wszystkim ze
smartfonów oraz oczekują ultraszybkich dostaw. W porównaniu z innymi krajami europejskimi hiszpański rynek internetowy rozwijał się stosunkowo wolno. Ponieważ nie można go zakwalifikować jako dojrzałego, może być atrakcyjnym celem dla międzynarodowych sprzedawców internetowych.
W załączniku znajduje się szerszy opis rynku e-commerce Hiszpanii. Zachęcamy do zapoznania się z nim.
Jeżeli chcesz się dowiedzieć jak sprawnie wykorzystać specyfikę danego rynku, zapoznaj się z naszymi dodatkowymi materiałami tutaj.
- Wszystko
- Aktualności (14)
- Wiedza (49)
- Kalendarz (29)
- Centrum Wsparcia (2)
-
Artykuł
Przegląd gospodarek europejskich – luty 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
WydarzenieAlimentaria Open Innovation Challenge 2024 – spotkania B2B z hiszpańskimi f…
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza do udziału w wydarzeniu Alimentaria Open Innovati…
-
Wydarzenie
Alimentaria Open Innovation Challenge 2024 – spotkania B2B z hiszpańskimi f…
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza do udziału w wydarzeniu Alimentaria Open Innovati…
WydarzenieCONCRETA 2024
CONCRETA, to największe krajowe wydarzenie branżowe w dziedzinie budownictwa, architektury, projekto…
-
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.