Rynek e-commerce w Czechach

Udział handlu elektronicznego w Czechach wzrośnie z 15% w roku 2020 do około 20% w 2025r. Tak prognozuje CBRE, stawiając ten kraj na 3. miejscu pod względem wzrostu sprzedaży online w Europie (zaraz po Wielkiej Brytanii oraz Holandii). Co więcej, rynek e-commerce w Czechach nie został zdominowany przez wielkich graczy. Nie w tak dużym stopniu, w jakim miało to miejsce w Polsce. Wręcz odwrotnie – Czesi są mocarstwem mniejszych e-sklepów. Na chwilę obecną jest ich ponad 40 tys. To największa liczba małych sklepów w przeliczeniu na liczbę mieszkańców w Europie. W Czechach rośnie także udział zagranicznych klientów w przestrzeni e-commerce. W związku z tym, rodzi to szansę dla polskich sprzedawców, by do tego środowiska dołączyli. Wtedy będą mogli z sukcesami się rozwijać.
Załącznik zawiera szerszy opis rynku e-commerce Czech. Zachęcamy do zapoznania się z nim.
Jeżeli chcesz się dowiedzieć jak sprawnie wykorzystać specyfikę danego rynku, zapoznaj się z naszymi dodatkowymi materiałami tutaj.
- Wszystko
 - Wiedza (47)
 - Kalendarz (21)
 
- 
                                    
  
                      WydarzenieDoing business in Czech Republic
Centrum Business in Małopolska zaprasza na konferencję „Doing business in Czech Republic”, która odb…
    
  
                      ArtykułNowy portal dla sektora obronnego
Na początku marca br. Ministerstwo Rozwoju i Technologii uruchomiło portal przeznaczony dla przedsta…
 - 
                                    
    
  
                      RaportNajnowszy EUROPEAN E-COMMERCE REPORT 2021
E-commerce Europe i EuroCommerce oraz zrzeszone organizacje, w tym Izba Gospodarki Elektronicznej, w…
    
  
                      PoradnikHandel transgraniczny / cross-border e-commerce
Sprzedaż za pośrednictwem Internetu otwiera możliwości dotarcia do klientów spoza rodzimego rynku. J…
 
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.