Informacje o programie promocji.
Program promocji opracowany został w ramach poddziałania 3.3.2 „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand” Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój (PO IR).
Udział przedsiębiorców w programie promocji sfinansowany zostanie ze środków poddziałania 3.3.3 „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand” PO IR, za którego realizację odpowiada Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.
W ramach programu opracowany został wykaz działań promocyjnych przeznaczonych dla przedsiębiorców, który uzupełniony został o tzw. działania ogólne promujące polską gospodarkę. Program promocji przygotowany został w taki sposób aby zapewnić komplementarność działań podejmowanych na rzecz promocji wybranych branż na rynku indyjskim.
Adresaci programu promocji.
Program skierowany jest do Mikro, Małych i Średnich przedsiębiorców, którzy prowadzą działalność gospodarczą o profilu zgodnym z tematyką targów, w których zamierzają wziąć udział w ramach programu promocji.
Termin realizacji programu
5 kwietnia 2018 r. – 31 grudnia 2019 r.
Zasady udzielania wsparcia na udział w programie.
Przedsiębiorcy, mogą ubiegać się o wsparcie finansowe na pokrycie części kosztów działań promocyjnych, objętych programem zgodnie z katalogiem kosztów kwalifikowanych wykazanych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 10 lipca 2015 r. w sprawie udzielania przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości pomocy finansowej w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (Dz. U. poz. 1027). Maksymalna łączna wartość wydatków kwalifikowalnych objętych wsparciem finansowym nie może przekroczyć 500 000,00 zł.
Szczegółowe informacje nt. warunków udzielania wsparcia oraz przyjmowania wniosków w ramach poddziałania 3.3.3 PO IR zostaną zamieszczone na stronie internetowej Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, w dniu ogłoszenia konkursu.
Działania promocyjne przewidziane w programie promocji dla przedsiębiorców
W zamieszczonym poniżej pliku znajdują się szczegółowe informacje na temat działań promocyjnych przewidzianych w programie promocji dla przedsiębiorców, w tym:
- zakres działań obligatoryjnych, w których muszą wziąć udział przedsiębiorcy korzystający z programu.
- zakres działań fakultatywnych, w których mogą wziąć udział przedsiębiorcy korzystający z programu.
- zakres działań fakultatywnych - uzupełniających, w których mogą wziąć udział przedsiębiorcy korzystający z programu.
Informacje dodatkowe
- W razie pytań prosimy o kontakt z Departamentem Rozwoju Inwestycji Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii.
- Szczegółowe informacje na temat programu promocji o charakterze ogólnym dla przedsiębiorców - Indie, znajdują się w pliku zamieszczonym poniżej.