XVI Europejskie Forum Gospodarcze – Czas innowacyjnego biznesu
24.05.2023
Łódź

Europejskie Forum Gospodarcze to jedno z najważniejszych wydarzeń gospodarczych w Polsce, którego organizatorem jest Województwo Łódzkie. XVI edycja wydarzenia odbędzie się w dniach 12 – 14 czerwca br. w hotelu Vienna House by Wyndham Andel’s Łódź.
Forum daje szansę przedsiębiorcom na nawiązanie nowych znajomości i relacji biznesowych, poznania konkurencyjnych firm oraz odkrycia nowoczesnych technologii i technik w zakresie zarządzania. To właśnie tu zaczyna się lepsza przyszłość wielu przedsiębiorców.
Tegoroczną edycję połączyliśmy z ogólnopolskim Dniem Przedsiębiorcy. To oznacza, że Łódzkie na czas Forum stanie się centralnym punktem dla wszystkich polskich firm, a wydarzenie otrzyma mocne wsparcie merytoryczne i organizacyjne Ministerstwa Rozwoju i Technologii.
Dla wszystkich przedsiębiorców, którzy mają pomysł, ale nie wiedzą jak go zrealizować bądź potrzebują praktycznych wskazówek związanych z rozwojem firmy i pomnożeniem zysków, przygotowano wiele porad. Przedsiębiorcom, którzy planują ekspansję na rynki zagraniczne, szczególnie przydadzą się wystąpienia poświęcone eksportowi, rozwojowi regionalnemu i współpracy międzynarodowej. Nie zabraknie także tematów lifestylu, kultury pracy, nowoczesnych modeli zarządzania i motywowania pracowników. Jednym z wątków, które zostaną poruszone podczas dyskusji będzie rozwój technologii cyfrowych, a w szczególności ChatGPT. Panele dyskusyjne dotyczyć będą m.in. innowacji, technologii, finansów, logistyki i transportu oraz zielonej transformacji.
Zwieńczeniem pierwszego dnia Forum jest Gala Nagrody Gospodarczej Województwa Łódzkiego „Biznes na PLUS”. To najbardziej prestiżowe wyróżnienie dla firm z naszego regionu. W konkursie wyróżnimy firmy, które stosują i wdrażają nowoczesne rozwiązania, promują pozytywny wizerunek województwa oraz stanowią wzór dla innych.
Udział w Europejskim Forum Gospodarczym jest bezpłatny.
Partnerem głównym Forum jest Regionalny Fundusz Rozwoju Województwa Łódzkiego.
- Wszystko
- Aktualności (835)
- Wiedza (405)
- Kalendarz (1530)
-
Artykuł
Jak zapobiegać zatorom płatniczym
Zatory płatnicze w sektorze TSL to nieustanna walka z opóźnieniami w płatnościach
WydarzenieFood Expo 2025
Food Expo 2025 dla polskich przedsiębiorców to okazja, by nawiązać współpracę z partnerami biznesowy…
WydarzenieGo export – poznaj możliwości eksportu B2B
Szkolenie dla przedsiębiorców, którzy chcą rozwinąć swoją firmę i zdobyć nowych klientów na całym św…
WydarzenieTwój region – Twoja przyszłość – Szczecin
Wsparcie dla przedsiębiorców w ramach programu Fundusze Europejskie dla Zachodniopomorskiego 2021-20…
ArtykułKierunki rozwoju e-commerce w Chińskiej Republice Ludowej
Niezależnie od tego, jaki produkt się eksportuje, w Chinach konkuruje się z całym światem
-
Artykuł
PKP Intercity z największym w historii przetargiem na wagony
Spółka zrealizuje zakup 300 nowych wagonów z opcją na dodatkowe 150
ArtykułDynamiczny rozwój sektora ubezpieczeń w Omanie
Spodziewany wzrost w sektorze ubezpieczeń w Omanie w bieżącym roku wynosi 10 proc.
ArtykułPolski sektor rowerowy rośnie w siłę
Sektor rowerowy w Polsce to silna branża z roczną produkcją na poziomie około miliona sztuk
ArtykułRozwój gospodarki cyfrowej w Arabii Saudyjskiej
48 proc. saudyjskich przedsiębiorstw zainwestowało w usługi przetwarzania w chmurze
ArtykułWyniki branży AGD w Polsce w 2023 roku (raport)
Pomimo wielu wyzwań w 2023, Polska utrzymała pozycję lidera w branży AGD w Europie
-
Artykuł
Czy eksport się opłaca – Jak zadbać o opłacalność?
Opłacalność eksportu to wypadkowa naszych kosztów i ceny, jaką realnie możemy uzyskać na rynku zagra…
ArtykułPoznaj swoje możliwości logistyczne – ryzyka i koszty
Zarówno w eksporcie tradycyjnym i e-commerce będziemy musieli ponieść koszty związane z transportem …
ArtykułProces i kanały sprzedaży – jak będziemy sprzedawać?
W tej sekcji pomożemy Tobie w przygotowaniu konkretnych założeń operacyjnych Twojej strategii ekspor…
ArtykułJak dotrzeć do klientów międzynarodowych?
Pierwszych klientów zagranicznych możemy zdobyć na różne sposoby. Na początku uruchommy nasze sieci …
ArtykułZadowolenie klienta – Poznaj swojego odbiorcę
Zdecydowana część polskiego eksportu kierowana jest na dojrzałe rynki Unii Europejskiej i Wielkiej B…
-
Wydarzenie
Jak zaistnieć na rynku brazylijskim
Podczas webinarium dowiesz się m.in. jakie są najbardziej perspektywiczne sektory do współpracy pols…
WydarzeniePolskie firmy na rynku francuskim
Sukces po francusku, czyli szanse, wyzwania i perspektywy rozwoju dla polskich firm we Francji
WydarzenieRetailTec Congress 2024
Celem RetailTec Congress jest wspieranie sektora retail w dostosowywaniu się do dynamicznych zmian w…
WydarzenieRozwój biznesu w krajach DACHL, Francji i Beneluksu
Konferencja dla małopolskich przedsiębiorców poświęcona ekspansji na rynki niemieckojęzyczne oraz d…
WydarzenieŚniadanie biznesowe z PAIH w Nowej Soli
Wydarzenie dedykowane jest głównie małym i średnim przedsiębiorcom z Woj. Lubuskiego zainteresowanym…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.