Tajwańska Misja Handlowa do Polski
13.05.2025
Warszawa
Ośrodek sieci Enterprise Europe Network w imieniu Taiwan Trade Center w Warszawie – polskiego przedstawicielstwa Taiwan External Trade Development Council (TAITRA), zaprasza do udziału w Tajwańskiej Misji Handlowej do Polski, która będzie miała miejsce 20 maja 2025r. w Warszawie.
Zaproszenie skierowane jest do przedsiębiorców, którzy będą mieli okazję bezpłatnie uczestniczyć w spotkaniach B2B z grupą 20 tajwańskich firm poszukujących w Polsce partnerów handlowych reprezentujących konkurencyjne sektory tamtejszej gospodarki takie jak:
- wyroby metalowe i narzędzia,
- maszyny, urządzenia, automatyka,
- branża elektryczna i elektrotechniczna,
- branża sportowa,
- inne (tkaniny i tekstylia głównie do zastosowań medycznych oraz dla zwierząt, artykuły piśmiennicze, skrzynki z tworzyw sztucznych, części samochodowe, kamery i rejestratory do motoryzacji, lusterka elektroniczne, rejestratory MDVR, zarządzanie flotą, kamery CCTV, ultradźwiękowy system odstraszania ptaków i zwierząt).
Miejsce: Hotel Nyx, ul. Chmielna 71, Warszawa.
Zgłoszenia przyjmowane są do 15 maja 2025r.

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)
- Wszystko
- Aktualności (934)
- Wiedza (488)
- Kalendarz (1770)
-
Artykuł
Albania stawia na rozwój
W ślad za stabilizacją finansów publicznych idą ambitne reformy i inwestycje
ArtykułKompendium handlu zagranicznego Polski – kwiecień 2025 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
WydarzenieE-Commerce Connect 2025
Dowiedz się, jakie są najlepsze praktyki i technologie. Spędź miło czas nawiązując kontakty z czołow…
ArtykułUzbekistan – rosnący rynek z potencjałem dla polskich eksporterów
W 2024 roku Uzbekistan przeznaczył ponad 118,5 mln USD na modernizację sektora rolnego
ArtykułWyzwania i świadomość branży budowlanej na drodze do ESG
Budynki odpowiadają za około 38 proc. światowych emisji CO₂
-
Artykuł
Polskie sery ponownie wyróżnione w znanym rankingu
W 2023 r. nasza krajowa gołka uplasowała się na 2. pozycji
ArtykułZrównoważony rozwój w polskich firmach
74 proc. respondentów potwierdza, że ich organizacje podejmują działania w tych obszarach
ArtykułZmienny krajobraz eksportu – współpraca z Ukrainą
Eksporterzy odczuwają skutki wojny w mniejszym stopniu niż w 2022 r.
ArtykułPolska eksportuje piękno: dynamika wzrostu w branży kosmetycznej
Eksport kosmetyków z Polski w latach 2020-2022 wzrósł o 24 proc.
-
Raport
Rynek e-commerce we Włoszech
E-commerce we Włoszech rozwija się w ekspresowym tempie. Tendencja ta utrzymuje się już od kilku lat…
RaportRynek e-commerce w Hiszpanii
Hiszpania zaskakuje – nie tylko jako destynacja wakacyjna, ale też jako rynek e-sprzedaży. Hiszpanie…
ArtykułE-commerce w Szwajcarii: Ricardo.ch, Galaxus.ch – prawo, VAT, cło i l…
Szwajcarzy w porównaniu z Niemcami wydali w 2018 roku prawie dwa razy więcej pieniędzy na osobę podc…
-
Wydarzenie
Women TechStyle w Zielonej Górze
Cyfrowa transformacja w biznesie – jak zwiększyć efektywność i wprowadzać innowacje w firmie
WydarzenieGospoDakar 2025 – misja gospodarcza do Senegalu
Fundacja Most Afryka Polska serdecznie zaprasza polskich przedsiębiorców, izby gospodarcze, instytuc…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.