Sprzedaż e-commerce w Chinach – aspekty prawne
04.03.2024
Online
Coraz więcej towarów zagranicznych dociera na rynek chiński za pośrednictwem kanałów cross-border e-commerce (CBEC).

W 2023 roku Chiny odnotowały wzrost o 15,6% wolumenu importu i eksportu właśnie w ramach CBEC, tym samym umacniając swoją pozycję światowego lidera w tej dziedzinie. Dla polskich przedsiębiorców wzrost popularności platform internetowych jest szansą na sprzedaż produktów bezpośrednio chińskim konsumentom.
Podczas szkolenia dowiesz się:
- czym charakteryzuje się rynek e-commerce w Chinach,
- jak zaistnieć na chińskich platformach e-commerce,
- jakie są różnice e-commerce w Polsce i w Chinach,
- jakie są najważniejsze obowiązki prawne i administracyjne przy sprzedaży na chińskich platformach internetowych.
Webinarium poprowadzą:
- Monika Kołpaczyńska, Business Development Manager, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Szanghaju,
- mec. Kamil Biernat, Hanglung Law Biernat & Kossacki,
- Karol Czekałowski, aplikant radcowski, Hanglung Law Biernat & Kossacki,
- Łukasz Sosnowski, Adwokat.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Więcej informacji o nadchodzących webinariach organizowanych przez PAIH znajdziesz na stronie Agencji
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)
- Tel.: +48 22 334 99 10
- E-mail: paih24@paih.gov.pl
- Wszystko
- Aktualności (30)
- Wiedza (14)
- Kalendarz (46)
-
Wydarzenie
Lunch biznesowy z Hong Kong Economic and Trade Office (InvestHK)
PAIH wspólnie z Hong Kong Economic and Trade Office zaprasza do udziału w lunchu biznesowym.
ArtykułE-commerce w kwietniu na fali wzrostu
W kwietniu 2025 r. obroty w handlu detalicznym były o 7,4 proc. wyższe niż w kwietniu 2024 r.
-
Artykuł
Co wybierają Chinki? Trendy w produktach zdrowotnych dla ciężarnych
Do 2026 r. wartość chińskiego rynku produktów zdrowotnych dla ciężarnych ma wzrosnąć do 9,5 mld USD
ArtykułE-handel kolejny rok z rzędu potwierdza swoją rosnącą pozycję
W grudniu 2024 roku obroty w handlu detalicznym były o 9,7 proc. wyższe niż w listopadzie
-
Artykuł
Polski rynek e-commerce w latach 2024-2028
Do 2028 roku m-commerce może przejąć ponad 50 proc. wartości sprzedaży e-commerce w Polsce
ArtykułTransakcje handlowe z podmiotami chińskimi
Przy zawieraniu umów z kontrahentem chińskim dobrze jest zadbać o weryfikację partnera
-
Wydarzenie
Artykuły dla matek i dzieci w Chinach – trendy i szanse
Weź udział w webinarium PAIH i dowiedz się, jak skutecznie wprowadzić artykuły dla matek i dzieci na…
WydarzenieStoisko PAIH na China Beauty Expo 2025
PAIH zaprasza polskich przedsiębiorców do współtworzenia stoiska na targach kosmetycznych China Beau…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.