Śniadanie Biznesowe – „Od lokalnego przedsiębiorcy do globalnego gracza – strategia cyfrowego wyjścia na rynki UE”
03.09.2024
Toruń
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego zaprasza przedsiębiorców sektora MŚP do udziału Śniadaniu Biznesowym – „Od lokalnego przedsiębiorcy do globalnego gracza – strategia cyfrowego wyjścia na rynki UE”.

Wydarzenie będzie wyjątkową okazją, aby dowiedzieć się, jak efektywnie budować i promować swoją firmę online, zarówno na rynku polskim, jak i na arenie międzynarodowej.
Dlaczego warto uczestniczyć?
W dzisiejszym cyfrowym świecie, obecność w Internecie to klucz do sukcesu każdej firmy. Na szkoleniu skupimy się na tworzeniu skutecznej strategii online, która pozwoli przedsiębiorcy nie tylko zaistnieć, ale i wyróżnić się w sieci. Omówimy, jak zaplanować i zrealizować działania marketingowe, które wzmocnią daną markę, przyciągną nowych klientów i przygotują firmę na ekspansję na zagraniczne rynki.
Nasze szkolenie poprowadzi przez kluczowe etapy:
- Jak opracować spójną i efektywną strategię obecności w Internecie?
- Jakie kroki podjąć, aby skutecznie promować firmę online w Polsce i za granicą?
- Jakie narzędzia i taktyki marketingowe są najskuteczniejsze w rozwoju biznesu w sieci?
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie zostało zaprojektowane z myślą o różnych grupach profesjonalistów, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie marketingu internetowego i strategii online:
- Właściciele firm, którzy planują rozwijać swoją obecność w sieci na rynku polskim lub przygotowują się do ekspansji zagranicznej w bliższej lub dalszej perspektywie.
- Menadżerowie marketingu, którzy chcą prowadzić marketing online w sposób ustrukturyzowany i zaplanowany, realizując kluczowe dla firmy cele strategiczne.
- Kierownicy i specjaliści działów marketingu, którzy pragną poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności w zakresie promocji firmy i marki w Internecie, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym.
Szczegóły wydarzenia:
- Data: 5 września 2024 r.
- Godzina: 9:00 – 14:00
- Miejsce: Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego, ul. Włocławska 167, 87-100 Toruń
Udział w szkoleniu jest BEZPŁATNY, ale liczba miejsc jest ograniczona.
Nie przegap tej okazji – zapisz się już teraz, wypełniając FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Więcej informacji na stronie organizatora wydarzenia
- Wszystko
- Aktualności (830)
- Wiedza (401)
- Kalendarz (1509)
- Centrum Wsparcia (348)
-
Wydarzenie
Łódzkie: rekrutacja na targi Fruit Logistica w Berlinie
RUIT LOGISTICA to największe na świecie targi branży świeżych owoców i warzyw, poświęcone nie tylko …
WydarzenieMisja gospodarcza do Tokio
Zaproszenie skierowane jest do MŚP z województwa łódzkiego, którzy działają w branży „Innowacyjne ro…
WydarzenieMisja gospodarcza na targi DMEA Berlin 2025
Zaproszenie skierowane jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorców z Dolnego Śląska
ArtykułCła na produkty z Chińskiej Republiki Ludowej. Perspektywa globalna
Priorytetem władz są budowa samowystarczalności technologicznej i uodpornienie gospodarki na sankcje
ArtykułInformacja na temat ograniczeń stosowanych przez Rosję
Polskie firmy informują o utrudnieniach tranzytu towarów importowanych z krajów trzecich
-
Artykuł
Światowy handel w erze napięć
92 proc. ankietowanych spodziewa się zaostrzenia polityki eksportowej
ArtykułPozytywne nastroje wśród przedsiębiorców aktualne, ale w marcu spowolniły
MIK – marzec 2024r.
ArtykułNowy kierunek eksportowy dla polskiej wołowiny
Polscy hodowcy bydła będą mogli już eksportować wołowinę do Algierii
-
Artykuł
Kultura biznesu kluczem do transakcji na rynku hinduskim.
Planując ekspansję zagraniczną na rynek hinduski należy przygotować się do niej starannie. Nie tylko…
ArtykułJak rozpocząć sprzedaż internetową w Indiach?
Indie są krajem wielu możliwości, choć nie jest to rynek polecany dla początkujących eksporterów. To…
ArtykułW Wietnamie czekają na polskie produkty
W 2021 roku handel między Polską a Wietnamem przekroczył 4,6 miliarda dolarów (USD). To o jedną czwa…
ArtykułJak ochronić swój znak towarowy w Chinach?
Silny znak towarowy ma kluczowe znaczenie dla pozyskania nowych klientów, zwłaszcza jeżeli wprowadza…
ArtykułJaponia – czwarty importer żywności na świecie
Japonia jest czwartym największym importerem żywności na świecie. Japońscy konsumenci są gotowi zaak…
-
Wydarzenie
Jak zaistnieć na rynku brazylijskim
Podczas webinarium dowiesz się m.in. jakie są najbardziej perspektywiczne sektory do współpracy pols…
WydarzeniePolskie firmy na rynku francuskim
Sukces po francusku, czyli szanse, wyzwania i perspektywy rozwoju dla polskich firm we Francji
WydarzenieRetailTec Congress 2024
Celem RetailTec Congress jest wspieranie sektora retail w dostosowywaniu się do dynamicznych zmian w…
WydarzenieRozwój biznesu w krajach DACHL, Francji i Beneluksu
Konferencja dla małopolskich przedsiębiorców poświęcona ekspansji na rynki niemieckojęzyczne oraz d…
WydarzenieŚniadanie biznesowe z PAIH w Nowej Soli
Wydarzenie dedykowane jest głównie małym i średnim przedsiębiorcom z Woj. Lubuskiego zainteresowanym…
-
Artykuł
Nabór II/2018: Japonia, Chiny, Wietnam
Dokumentacja konkursowa projektu Polskie Mosty Technologiczne.
ArtykułNabór II/2019: Norwegia, Rosja, Ukraina
Dokumentacja konkursowa projektu Polskie Mosty Technologiczne.
ArtykułNabór I/2019: Australia, Indie, Izrael
Dokumentacja konkursowa projektu Polskie Mosty Technologiczne.
ArtykułNabór III/2019: Algieria, Egipt, RPA
Dokumentacja konkursowa projektu Polskie Mosty Technologiczne.
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.