Seminarium szkoleniowe Access2Markets – ROSA
27.05.2025
online
Komisja Europejska zaprasza na kolejne seminarium szkoleniowe na żywo Access2Markets, które odbędzie się 3 czerwca 2025 r.
Access2Markets ma ułatwiać przedsiębiorstwom dostęp do najważniejszych informacji niezbędnych w handlu międzynarodowym, umożliwiając im pełne wykorzystanie unijnych umów handlowych.
Szkolenie skierowane jest do firm, organizacji biznesowych, specjalistów od promocji handlu oraz wszystkich innych zainteresowanych odkrywaniem, jak korzystać z platformy Access2Markets, aby lepiej wspierać ich internacjonalizację.
Podczas szkolenia uczestnicy otrzymają dogłębne wyjaśnienie platformy Access2Markets, wraz z prezentacjami dotyczącymi:
- korzystania z różnych sekcji platformy dotyczących importu i eksportu,
- dostępu do listy zidentyfikowanych barier handlowych,
- sposobu kontaktowania się z pojedynczym punktem kontaktowym ds. barier handlowych,
- analizowania statystyk handlowych,
- korzystania z narzędzia do samooceny reguł pochodzenia (ROSA),
- asystenta ds. zamówień w ramach Mojego Handlu,
- asystenta ds. usług i inwestycji w ramach MyTradeAssistant,
- punktu pomocy dla MŚP w ramach instrumentów ochrony handlu (TDI),
- sesji pytań i odpowiedzi na żywo.
Lokalizacja: Online
Język: Angielski z tłumaczeniem na francuski, niemiecki, włoski, polski i hiszpański
Gospodarz/organizator: DG TRADE, Komisja Europejska
Rejestracja na wydarzenie możliwa do 28 maja 2025 r.
- Wszystko
- Aktualności (969)
- Kalendarz (1790)
-
Artykuł
Uzbekistan – rosnący rynek z potencjałem dla polskich eksporterów
W 2024 roku Uzbekistan przeznaczył ponad 118,5 mln USD na modernizację sektora rolnego
ArtykułWyzwania i świadomość branży budowlanej na drodze do ESG
Budynki odpowiadają za około 38 proc. światowych emisji CO₂
WydarzenieStoisko PAIH na EXPO DIY 2025 Smart Green Home
PAIH zaprasza do udziału w targach EXPO DIY 2025 Smart Green Home w Rumunii
ArtykułJajka na eksport – jak Polska stała się czołowym dostawcą dla Europy
W 2024 r. Polska wyeksportowała 238 tys. ton jaj, osiągając przychody w wysokości 472 mln euro
ArtykułPsychologia handlu – jak nie uzależniać eksportu od jednego klienta
Koncentracja na jednym kliencie wynika z naturalnej potrzeby bezpieczeństwa i unikania niepewności
-
ArtykułRosnący popyt na jabłka z Polski
We wrześniu i październiku 2023 r. eksport polskich jabłek łącznie wzrósł o 4,7%
ArtykułLiczba nowych inwestycji w PSI wzrosła o 20 proc.
536 nowych inwestycji o deklarowanej wartości 18,3 mld zł oraz 7,2 tys. miejsc pracy
ArtykułPolscy przedsiębiorcy zaplanowali działania na 2024 r.
Wzmacnianie relacji z klientami deklaruje 90 proc. respondentów
-
Wydarzenie
Francja – szanse i bariery stojące przed lubuskimi przedsiębiorcami w kraju…
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego zaprasza lubuskich przedsiębiorców na kolejne bezpłatne s…
WydarzenieEgipski rynek spożywczy – jak skutecznie wprowadzić polskie produkty
Aktualne możliwości eksportowe, specyfika rynku i perspektywy współpracy handlowej z Egiptem
WydarzenieAI w wyrobach medycznych – spotkanie tematyczne
Najnowsze wyzwania związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w sektorze medycznym
WydarzenieBałkany i Bułgaria – skuteczna strategia eksportowa
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego zaprasza lubuskich przedsiębiorców na spotkanie pt. „Bałk…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.
