Konferencja "Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie"
12.10.2022
Kalisz
-
Lokalizacja
Kalisz
-
Kiedy
25.10.2022
-
Rejestracja
Zarejestruj się teraz

W dniu 25 października 2022 r. w siedzibie Kaliskiego Inkubatora Przedsiębiorczości przy ul. Częstochowskiej 25 w Kaliszu odbędzie się konferencja z cyklu „Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie…”. Omówione zostaną strategie wejścia na zagraniczne rynki oraz transgraniczna sprzedaż towarów.
Strategie wejścia na rynki zagraniczne
Strategie wejścia na zagraniczne rynki i rozwój prowadzonej działalności eksportowej to wiodące tematy konferencji w Kaliszu z cyklu „Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie”. Dodatkowo bezpłatną ofertę wsparcia ekspansji zaprezentuje Polska Agencja Inwestycji i Handlu. Ekspert PAIH podpowie, jak budować przewagi biznesowe i wyróżnić się na tle konkurencji.
Transgraniczny handel online
Ekspansji zagranicznej zdecydowanie sprzyja e-commerce, stąd druga część spotkania poświęcona będzie właśnie kwestiom transgranicznego handlu online, czyli cross border e-commerce.
Wiedzą o technikach skutecznej sprzedaży online na rynkach zagranicznych podzieli się nasz ekspert pan Mateusz Grzywnowicz – Head of Selium, działu platformy Shoper odpowiedzialnego za rozwój sprzedaży na marketplace. Specjalizuje się w największych portalach sprzedażowych, jak eBay i Amazon. W Shoperze koordynuje rozwój sprzedaży na blisko 30 marketplace’ach.
W programie m.in.: praktyczne case study, odpowiedzi na pytania, jak sprzedawać na Amazonie, eBay-u, ale też najpopularniejszej w Polsce platformie zakupowej Allegro, która po przejęciu czeskiego giganta e-commerce Grupy Mall otworzyła dostęp do 32 mln klientów w Czechach, na Słowacji, Węgrzech oraz w Słowenii i Chorwacji.
UWAGA: Organizator zapewnia również możliwość indywidualnych konsultacji ze specjalistami ds. cross border e-commerce, eksportu oraz funduszy europejskich umożliwiających finansowanie innowacji w biznesie.
A jak wygląda rynek, na którym działasz?
Szacuje się, że globalna sprzedaż na rynku e-commerce osiągnie 6,5 biliona dolarów w 2023 roku, co stanowi olbrzymi wzrost w porównaniu z 2019 rokiem, kiedy to przekroczyła poziom 3,5 biliona dolarów. Na ten dynamiczny wzrost wyniku wpłynęła m.in. pandemia, która zmieniła oblicze zakupów w Internecie. Na przełomie 2020 i 2021 roku firma PayPal przebadała pod kątem zakupów w sieci 13 rynków (Stany Zjednoczone, Indie, Japonia, Francja, Niemcy, Rosja, Wielka Brytania, Meksyk, Brazylia, Singapur, Chiny, Australia, Hongkong), a z przygotowanego raportu wynika, że klienci e-sklepów chętniej decydują się na zakupy online w innym kraju i wydają wtedy więcej niż osoby kupujące tylko w obrębie danego państwa.
Niestety polscy e-sprzedawcy są znikomo obecni na rynkach zagranicznych, mimo że jest to dużo łatwiejsza droga dotarcia do klientów spoza rodzimego rynku w porównaniu z tradycyjnym handlem. Sytuacja ta motywuje nas do promocji transgranicznej sprzedaży online w najnowszej edycji cyklu „Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie”. Naszym celem jest przedstawienie szans, zachęcenie przedsiębiorców do e-ekspansji i dywersyfikacji kanałów sprzedaży.
PARTNERZY: Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości, Regionalna Izba Gospodarcza w Kaliszu, Izba Przemysłowo-Handlowa Południowej Wielkopolski, Stowarzyszenie Ostrzeszowskie Centrum Przedsiębiorczości.
Udział jest bezpłatny.
Wielkopolski Fundusz Rozwoju (WFR)
- Tel.: 61 671 72 13
- E-mail: kontakt@wfr.org.pl
- Wszystko
- Aktualności (957)
- Kalendarz (1787)
-
Artykuł
Przegląd gospodarek europejskich – listopad 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułListopad w Regionalnych Biurach Handlowych
RBH są punktami wspierającymi lokalny biznes i łączącymi przedsiębiorców z regionu z PAIH
WydarzenieZrównoważony rozwój w praktyce – konferencja online dla MŚP
W programie konferencji prelekcje ekspertów z zakresu zrównoważonego rozwoju, gospodarki o obiegu za…
ArtykułDlaczego ochrona wzorów przemysłowych jest ważna? Nowa dyrektywa UE
W 2023 roku służby UE przechwyciły 152 miliony podrobionych produktów o łącznej wartości 3,4 mld EUR
ArtykułPotencjał inwestycyjny polskich miast – Gorzów Wlkp.
Gorzów Wielkopolski, jako istotne miasto na mapie regionu, jest prężnym ośrodkiem administracyjnym
-
Artykuł
RailwayTech Indonesia Virtual Expo – Wirtualne targi w Indonezji
Między 17 a 19 marca 2022 odbyły się wirtualne targi branży kolejowej – RailwayTech Indonesia Virtua…
ArtykułExpomed Eurasia – Targi w Turcji
Między 17 a 19 marca 2022 w Istambule odbyła się 29 edycja targów branży medycznej – Expomed Eurasia…
ArtykułVietnam: The new destination – Webinar Polska-Wietnam
17 marca 2022 r. odbyło się wydarzenie on-line promujące handel polskich firm w Wietnamie – Vietnam:…
-
Wydarzenie
Alimentaria Open Innovation Challenge 2024 – spotkania B2B z hiszpańskimi f…
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza do udziału w wydarzeniu Alimentaria Open Innovati…
WydarzenieNależyta staranność w ESG. Co oznacza Dyrektywa CSDD?
Poznaj założenia dyrektywy CSDD i dowiedz się, co one oznaczają dla Twojego przedsiębiorstwa.
WydarzenieStoisko PAIH na targach Building EXPO 2024 w Belgradzie
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach budowlanych International Building …
WydarzenieBelgrade Furniture Fair 2024
Belgrade Furniture Fair to najważniejsze wydarzenie w regionie Europy Południowo-Wschodniej w dziedz…
WydarzenieNorth American International Auto Show (NAIAS) 2025
North American International Auto Show to największe targi samochodowe w Ameryce Północnej.
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.