Jak zostać dostawcą dla US ARMY?
11.10.2022
Olsztyn

W dniu 19 października 2022 roku w Best Western Plus Hotel Olsztyn Old Town, Al. Warszawska 39 w Olsztynie odbędzie się szkolenie „Jak zostać dostawcą dla US ARMY?„. Podczas szkolenia zapoznasz się z podstawowymi zasadami skutecznego ubiegania się o zamówienia dla armii amerykańskiej stacjonującej w Polsce oraz organizacji międzynarodowych, w tym systemu ONZ, Grupy Banku Światowego, NATO.
Dzięki szkoleniu poznasz:
- Zasady rejestracji firmę jako dostawcy US Army.
- Etapy rejestracji firmy w systemach przetargowych.
- Uwarunkowania prawne współpracy polskich firm z US Army w Polsce (podatki, zwolnienie z podatku VAT od przychodów ze sprzedaży do US ARMY).
- Narzędzia i sposoby wyszukiwania przetargów.
- Rodzaje przetargów i wymogi dotyczące dokumentacji.
- Zasady rozliczenia wygranych przetargów.
Rejestracja na szkolenie przez formularz
- Wszystko
- 
                                     Wydarzenie WydarzenieMiędzynarodowe zamówienia publiczne – szansa na ekspansję dla MŚP PARP i MRiT zapraszają na wideokonferencję z cyklu #idearozwojubiznesu, podczas której poruszona zos…  Podcast PodcastEksploracja Północy: Biznesowe Perspektywy w Kanadzie W ósmym odcinku Trade ON AIR o tym, jak z powodzeniem wprowadzić markę na rynek kanadyjski.  Artykuł ArtykułPanama: pomost między kontynentami Panama to niewielki kraj w Ameryce Środkowej, który stanowi pomost między dwoma kontynentami. 
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.

 
    