Jak eksportować za Wielki Mur
01.12.2022
Online
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w seminarium na temat eksportu na rynek chiński. Prowadzący spotkanie eksperci wyjaśnią, czy Chiny to obecnie korzystny kierunek eksportu oraz na co należy zwrócić uwagę, przygotowując się do wejścia na rynek.
Podczas szkolenia dowiesz się:
- jakie preferencje i potrzeby mają chińscy konsumenci,
- czym charakteryzują się chińskie media społecznościowe,
- dlaczego „podróż tysiąca kontenerów” zaczyna się od rejestracji znaku towarowego,
- o tym, że importer jest naszym pierwszym klientem – czyli jak zrozumieć, czego potrzebuje importer, aby robić z nami biznes,
- jak doprowadzić negocjacje do skutecznego końca,
- jakie są największe trudności w budowaniu biznesu z Chińczykami.
Szkolenie poprowadzą:
- Michał Bielewicz, doradca w obszarze sprzedaży do Chin, Salvane,
- Andrzej Juchniewicz, kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Szanghaju,
- Monika Kołpaczyńska, konsultant PAIH ds. Azji Południowej i Wschodniej,
- Marcin Motyka, konsultant PAIH ds. Azji Południowej i Wschodniej.
Lokalizacja:
Centrum Informacyjne PAIH, ul. Bagatela 12, Warszawa
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
-
Artykuł
Jak ochronić swój znak towarowy w Chinach?
Silny znak towarowy ma kluczowe znaczenie dla pozyskania nowych klientów, zwłaszcza jeżeli wprowadza…
ArtykułRynki perspektywiczne dla polskiego eksportu
Jak wynika z raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego (PIE), Stany Zjednoczone są najbardziej persp…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.