Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.

Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (888)
- Wiedza (453)
- Kalendarz (1693)
- Centrum Wsparcia (350)
-
Artykuł
Polski cross-border e-commerce w czasie wojny celnej 2025
Polskie firmy prowadzące działalność cross-border e-commerce dywersyfikują rynki
WydarzenieŁódzkie: rekrutacja na misję gospodarczą na targi TOKYO GAME SHOW 2025
Przedsiębiorcy z branży gamingowej z województwa łódzkiego mają szansę stać się częścią tego prestiż…
ArtykułJaponia – rynek wymagający, ale gotowy na polskie innowacje budowlane
Zdobycie zlecenia w Japonii otwiera drzwi do innych rynków o podobnym profilu regulacyjnym
ArtykułDopisz się do katalogu promującego polski sektor IT/ICT
Dołącz do promocji polskich firm na świecie – weź udział w 4. edycji e-booka PARP
ArtykułPolska branża meblarska w 2024 roku – eksport, wyzwania i nowe perspektywy
Polska pozostaje 3. największym eksporterem mebli w Europie i 6. na świecie
-
Artykuł
GUS: Obroty towarowe handlu zagranicznego w styczniu-marcu 2025
Ujemne saldo ukształtowało się na poziomie 8,0 mld PLN
ArtykułTajwański producent rozwiązań do montażu wiązek kablowych szuka partnerów
Tajwańska firma poszukuje partnerów w zakresie produkcji i montażu wiązek kablowych
ArtykułPolska na targach Medtec Japan 2025 w Tokio – podsumowanie
Tegoroczna edycja zgromadziła blisko 500 wystawców oraz ok. 17 tys. odwiedzających
ArtykułKontrahenci handlowi z Azji na kolejnej misji przyjazdowej w Polsce
Podczas misji gościło w Polsce 8 importerów żywności
ArtykułPolska liderem wzrostu w unijnym sektorze mleka
Dobra koniunktura na globalnym rynku sprzyja ekspansji
-
Artykuł
Kultura biznesu w Bułgarii
Bułgaria jest krajem o bogatej historii, silnych tradycjach i wyrazistym stylu komunikacji
ArtykułPsychologia handlu – emocje w eksporcie
Jak opanować frustrację, nie ulec emocjom i budować relacje z zagranicznymi partnerami
ArtykułPrzemysł przetwórczy Azerbejdżanu – drugie serce gospodarki
2024 rok pokazał, że kraj może rozwijać się nie tylko dzięki ropie i gazowi
ArtykułKultura biznesu w Rumunii
Zdobycie zaufania wśród rumuńskich partnerów biznesowych może wymagać czasu i cierpliwości
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na targach HI Tech & Industry Scandinavia 2025
(PAIH) zaprasza do udziału w targach HI Tech & Industry Scandinavia.
WydarzenieStoisko PAIH na Cosmoprof Asia 2025
PAIH zaprasza do współtworzenia polskiego stoiska narodowego podczas targów Cosmoprof Asia.
WydarzenieStoisko PAIH na Food & Hospitality Malaysia 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Food & Hospitality Malaysia 2025.
WydarzenieMisja biznesowa PPCC do Sao Paulo
PPCC zaprasza przedsiębiorców do udziału w misji biznesowej do Sao Paulo.
WydarzeniePomorskie stoisko na Indo Pacific International Maritime Exposition 2025
Agencja Rozwoju Pomorza S.A. zaprasza do udziału w targach Indo Pacific International Maritime Expos…
-
Instytucja
Agencja Rozwoju Regionalnego MARR
Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A. z siedzibą w Mielcu koncentruje się na inicjowaniu, organizow…
InstytucjaTarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego
Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. (TARR S.A.) wspiera eksporterów poprzez kompleksowe u…
InstytucjaRzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego
Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. (RARR S.A.) od ponad 30 lat wspiera wszechstronny rozwó…
InstytucjaOpolskie Centrum Rozwoju Gospodarki
Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki (OCRG) to jednostka Samorządu Województwa Opolskiego. Jej główne…
InstytucjaAgencja Rozwoju Mazowsza S.A.
Agencja Rozwoju Mazowsza S.A. została powołana w 2005 roku decyzją Zarządu Województwa Mazowieckiego…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.