Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.

Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (855)
- Wiedza (422)
- Kalendarz (1622)
- Centrum Wsparcia (349)
-
Wydarzenie
Spotkanie biznesowe z PAIH w Krakowie
PAIH zaprasza na wydarzenie pt. „Spotkanie biznesowe z PAIH – BIZNES. ROZWÓJ. WSPARCIE”, które odbęd…
WydarzenieSpotkanie biznesowe z PAIH w Lesznie
PAIH oraz Miasto Leszno zapraszają przedsiębiorców na spotkanie biznesowe, które odbędzie się 9 czer…
WydarzenieStoisko PAIH na targach The Buildings Show 2025
PAIH zaprasza polskich przedsiębiorców sektora budowlanego do udziału w targach The Buildings Show.
WydarzenieStoisko PAIH na targach GlassBuild 2025
PAIH zaprasza polskich przedsiębiorców sektora budowlanego do udziału w targach GlassBuild 2025.
ArtykułCzy Ameryka Łacińska jest słabo rozwinięta?
Niezależnie od poziomu bogactwa w regionie rozwijane są wysokie technologie
-
Artykuł
Przegląd gospodarek europejskich – marzec 2025 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułBezpłatna promocja Twojej firmy w raporcie branżowym PAIH
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 27 marca 2025 r.
ArtykułWymiana handlowa Unii Europejskiej z Chinami
Chiny są największym dostawcą towarów do UE i 3. odbiorcą europejskiego eksportu
ArtykułRekordowy wzrost handlu i inwestycji między Polską a Wielką Brytanią
Polskie firmy coraz częściej inwestują także w UK
-
Artykuł
Rynki nietradycyjne – szansa dla firm czy strata czasu?
Zbyt rzadko rozważany jest eksport na rynki afrykańskie czy latynoamerykańskie
ArtykułMołdawia rośnie w IT
Technologie odpowiadają już za ponad 5 proc. PKB kraju. To więcej niż tradycyjny przemysł winiarski
ArtykułPsychologia handlu – jak budować zaufanie w międzynarodowym biznesie
Zaufanie jest elementem, który niweluje bariery i pozwala budować długoterminowe relacje biznesowe
ArtykułSektor ochrony zdrowia w Arabii Saudyjskiej
Arabia Saudyjska przeznacza 14,4 proc. budżetu państwa na sektor ochrony zdrowia
PodcastInwestycje w Polsce – jakie czynniki przyciągają kapitał
W 20. odcinku o tym, jak Polska przyciąga inwestycje i w jakich sektorach rośnie konkurencja
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na DIBEVO TRADE FAIR 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Dibevo Trade Fair 2025.
WydarzenieForum Biznesu Polska-Nowa Zelandia 2025
PAIH wraz z MRiT RP oraz Ambasadą Nowej Zelandii w Warszawie zapraszają do udziału w Forum Biznesu P…
WydarzenieAkademia Biznesu w Katowicach
PAIH zaprasza do udziału w Akademii Biznesu. Szkolenie odbędzie się w dniach 16-17 czerwca 2025 r. w…
WydarzenieŁódzkie: Festiwal Polskiego Wina w Brukseli
To wyjątkowa okazja do zaprezentowania potencjału polskiego winiarstwa na arenie międzynarodowej
WydarzeniePolsko-Nigeryjskie Forum Biznesu 2025
PAIH zaprasza do udziału w I Polsko-Nigeryjskim Forum Biznesu 2025
-
Instytucja
Pomorska Agencja Rozwoju Regionalnego
Pomorska Agencja Rozwoju Regionalnego to organizacja założona w 1994 roku w celu wspierania rozwoju…
ArtykułAgencja Rozwoju Regionalnego „ARES” S.A w Suwałkach
Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego (PFRR) to instytucja non-profit działająca od 1994 roku na rz…
InstytucjaAgencja Rozwoju Regionalnego S.A w Łomży
Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego (PFRR) to instytucja non-profit działająca od 1994 roku na rz…
InstytucjaPodlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego
Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego (PFRR) to instytucja non-profit działająca od 1994 roku na rz…
InstytucjaBieszczadzka Agencja Rozwoju Regionalnego
Bieszczadzka Agencja Rozwoju Regionalnego (BARR) została utworzona jako instytucja wspierająca rozwó…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.