Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.

Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (884)
- Wiedza (448)
- Kalendarz (1676)
-
Wydarzenie
Spotkanie biznesowe w Jaśle
Uczestnicy spotkania zapoznają się z ofertami dedykowanymi dla przedsiębiorców sektora MŚP
WydarzenieSpotkanie biznesowe z PAIH w Jaraczewie
W programie spotkania przewidziano m.in. omówienie możliwości ekspansji na rynek węgierski przez prz…
WydarzenieBiznes po Wielkopolsku w Książu Wielkopolskim
Przedsiębiorcy z woj. wielkopolskiego będą mogli zapoznać się m.in. z ofertą wsparcia biznesu ze śro…
ArtykułUkraińska energetyka do odbudowy
Polska branża energetyczna może skorzystać na odbudowie ukraińskich sieci wartych miliardy dolarów
ArtykułPolski sektor TSL w dobie spowolnienia gospodarki Niemiec
W jaki sposób obecna sytuacja makroekonomiczna Niemiec oddziałuje na branżę transportową w Polsce
-
Artykuł
Zrównoważony rozwój w polskich firmach
74 proc. respondentów potwierdza, że ich organizacje podejmują działania w tych obszarach
ArtykułZmienny krajobraz eksportu – współpraca z Ukrainą
Eksporterzy odczuwają skutki wojny w mniejszym stopniu niż w 2022 r.
ArtykułPolska eksportuje piękno: dynamika wzrostu w branży kosmetycznej
Eksport kosmetyków z Polski w latach 2020-2022 wzrósł o 24 proc.
ArtykułRola AI w polskich firmach – raport EY
20 proc. dużych i średnich przedsiębiorstw w Polsce już zaimplementowało systemy oparte na AI
-
Raport
MPiT Cyfrowy Eksport – raport Ministerstwa Rozwoju – wprowadze…
Czym jest cyfrowy eksport? Jak wygląda w Polsce? Polskie firmy stoją przed szansami wynikającymi z p…
RaportRynek e-commerce we Francji
Francja jest 6. co do wielkości rynkiem na świecie, a jego obrót w 2020 roku szacowany jest na 115 m…
RaportRynek e-commerce w Wielkiej Brytanii
Wielka Brytania jest czwartym co do wielkości rynkiem e-commerce na świecie, który w 2019 roku oszac…
ArtykułE-commerce – narzędzia i platforma, a rynki zagraniczne
do zapełnienia – również w odniesieniu do prowadzenia działalności na rynkach zagranicznych. Aby jed…
RaportRynek e-commerce w Niemczech
Niemcy są 5. co do wielkości rynkiem e-commerce na świecie, który w 2020 ma osiągnąć wartość 103.9 m…
-
Wydarzenie
Zrównoważony rozwój w praktyce – konferencja online dla MŚP
W programie konferencji prelekcje ekspertów z zakresu zrównoważonego rozwoju, gospodarki o obiegu za…
WydarzenieSzanse dla firm IT na rynku amerykańskim – debata
Dowiedz się, gdzie najlepiej ulokować firmę IT lub start-up, i jak skutecznie przygotować się na wyz…
WydarzenieMisja gospodarcza na EXPO Osaka i Bari-Ship 2025
Centrum Inicjatyw Gospodarczych Pomorza Zachodniego zaprasza do udziału w wyjazdowej misji gospodarc…
WydarzenieJaponia. Zasady handlu z Krajem Kwitnącej Wiśni
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego zaprasza lubuskich przedsiębiorców na bezpłatne spotkanie…
WydarzenieSpotkanie "Biznes przy Kawie – Kielce"
Spotkanie biznesowe w Kielcach dedykowane przedsiębiorcom z województwa świętokrzyskiego
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.