Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.

Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (919)
- Wiedza (477)
- Kalendarz (1735)
-
Wydarzenie
Trusted Economy Forum – CommonSign 2025
Kolejna edycja wyjątkowej konferencji, podczas której eksperci, praktycy biznesu, dostawcy usług i p…
WydarzeniePoznań Game Arena 2025 / Game Industry Conference
Game Industry Conference największa w Polsce konferencja dotycząca tworzenia gier.
WydarzenieCybersec Forum 2025
CYBERSEC EXPO & FORUM to największe wydarzenie poświęcone cyberbezpieczeństwu w Europie Środkowo-Wsc…
WydarzeniePOLFISH 2026
POLFISH to jedyne w Polsce targi branży rybnej oraz jedne z największych tego typu w Europie Środkow…
ArtykułPolski sektor lotniczy i kosmiczny – stan i perspektywy rozwoju
Polska buduje swoją pozycję, łącząc doświadczenie inżynieryjne z innowacjami technologicznymi
-
Artykuł
Zrównoważony rozwój – Agenda 2030
Polska jest na 9. miejscu spośród 166 państw ujętych w rankingu
ArtykułJak skutecznie zabezpieczyć własność intelektualną?
Najnowsze wydanie Kwartalnika Urzędu Patentowego RP przynosi szereg cennych wskazówek i analiz
ArtykułGUS: Obroty handlu zagranicznego (styczeń – marzec 2024)
Dodatnie saldo ukształtowało się na poziomie 15,1 mld PLN
ArtykułW maju rosną pozytywne nastroje wśród przedsiębiorców
MIK w maju osiągnął poziom 101,2 punktów
-
Artykuł
Przegląd makroekonomiczny 2023
Przegląd Makroekonomiczny jest tworzony, kompilowany i wysyłany przez PAIH w wersji polsko- i angloj…
ArtykułSankcje i kontrsankcje w handlu z Rosją
Akty agresji Federacji Rosyjskiej objawiające się nielegalną aneksją Krymu w 2014 r. oraz zbrojną na…
ArtykułKenia – charakterystyka rynku
Kenia to jeden z najbardziej rozwiniętych krajów afrykańskich, ciekawe miejsce do potencjalnej ekspa…
ArtykułIndonezja – charakterystyka rynku
Indonezja to atrakcyjne miejsce do ekspansji dla polskich przedsiębiorców. Aby skutecznie wejść na r…
ArtykułStoisko targowe: systemowe czy indywidualne?
Targi to miejsce, gdzie prezentowane są konkretne produkty i usługi danej firmy, czyli Wystawcy. Jed…
-
Wydarzenie
Budowanie marki i sprzedaż produktów spożywczych na rynku brytyjskim
Uczestnicy webinarium dowiedzą się m.in. o dostosowaniu komunikacji i oferty marki do specyfiki różn…
WydarzenieJak sfinansować działalność B+R: technologie wodorowe w programie Horyzont …
Webinarium PAIH skierowane jest do profesjonalistów z branży zielonych technologii, w tym tematami z…
WydarzenieStoisko PAIH na Mining Week Kazakhstan 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Mining Week Kazakhstan 2025, które odbędą się w dniach 24-26 czer…
WydarzenieO biznesie przy kawie w Drezdenku
Podczas wydarzenia w Drezdenku, eksperci z K-S SSE oraz PAIH omówią możliwości inwestycyjne i ekspor…
WydarzenieŁódzkie: rekrutacja na targi Hannover Messe 2025
Województwo Łódzkie zaprasza przedsiębiorców sektora informatyki i telekomunikacji z naszego regionu…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.