Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (990)
- Wiedza (530)
- Kalendarz (1805)
- Centrum Wsparcia (350)
-
Wydarzenie
Misja gospodarcza na Cypr oraz udział w Forum POLCYBER 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zaprasza do udziału w misji gospodarczej na Cypr.
WydarzenieForum Gospodarcze Polska-Argentyna
PAIH zaprasza polskich przedsiębiorców do udziału w Forum Gospodarczym Polska-Argentyna
ArtykułFrancja – rynek duży, zdywersyfikowany i wymagający, część 1/2
Zrób pierwszy krok w eksporcie do Francji
WideoPolskie maszyny i urządzenia – niezawodne w każdych warunkach
Polskie maszyny wyróżnia połączenie niezawodności z nowoczesnym podejściem do projektowania
ArtykułKrok milowy wielkiego projektu Hynfry w Mauretanii
Mauretański Kodeks Wodorowy jest jednym z najbardziej zaawansowanych aktów legislacyjnych na świecie
-
Artykuł
Polityka Promocji Gospodarczej Polski
Trade.gov.pl wprowadzi nowe narzędzia wspierające rozwój kompetencji e-eksportowych polskich firm
ArtykułPAIH w 2024 roku – wsparcie dla inwestycji i rozwoju gospodarczego
Ponad połowa zamkniętych projektów to inwestycje z sektora usług nowoczesnych
ArtykułStoisko narodowe na targach Detroit Auto Show – relacja
Relacja ze stoiska narodowego na targach Detroit Auto Show (NAIAS).
ArtykułRekordowy handel produktami rolno-spożywczymi w Unii Europejskiej
Pomimo wyzwań unijny rynek utrzymuje konkurencyjność
ArtykułSztuczna inteligencja w Unii Europejskiej – liderzy i outsiderzy
Dania, Szwecja i Belgia wyznaczają kierunki rozwoju w obszarze sztucznej inteligencji w UE
-
Podcast
ESG – klucz do sukcesu na rynkach zagranicznych
W 4. odcinku o tym, dlaczego ESG staje się globalnym standardem w biznesie
ArtykułStrategie wejścia na rynek indyjski
Licząca ponad 430 mln klasa średnia jest kluczowym czynnikiem rozwoju sektora usług i konsumpcji
PodcastCross-border e-commerce: Wyzwania, pułapki i korzyści
W 3. odcinku o tym, jak polskie firmy mogą efektywnie wykorzystać potencjał cross-border e-commerce
ArtykułJak zapobiegać zatorom płatniczym
Zatory płatnicze w sektorze TSL to nieustanna walka z opóźnieniami w płatnościach
ArtykułKierunki rozwoju e-commerce w Chińskiej Republice Ludowej
Niezależnie od tego, jaki produkt się eksportuje, w Chinach konkuruje się z całym światem
-
Wydarzenie
Misja inwestycyjna z Filipin w Polsce
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) do udziału w misji gospodarczej z udziałem filipińskiej de…
WydarzenieZałożenie spółki i prowadzenie biznesu w Kazachstanie – aspekty praktyczne …
PAIH zaprasza polskich przedsiębiorców do wzięcia udziału w webinarium, które odbędzie się 17 czerwc…
WydarzenieZrównoważona Gospodarka w Programie Horyzont Europa
PAIH zaprasza polskich przedsiębiorców do wzięcia udziału w webinarium, które odbędzie się 24 czerwc…
WydarzenieSpotkanie biznesowe w Lublinie
PAIH zaprasza przedsiębiorców z województwa lubelskiego na „Spotkanie biznesowe – wsparcie MŚP w eks…
-
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.
