Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (951)
- Kalendarz (1785)
-
Artykuł
Jak zapobiegać zatorom płatniczym
Zatory płatnicze w sektorze TSL to nieustanna walka z opóźnieniami w płatnościach
WydarzenieFood Expo 2025
Food Expo 2025 dla polskich przedsiębiorców to okazja, by nawiązać współpracę z partnerami biznesowy…
WydarzenieGo export – poznaj możliwości eksportu B2B
Szkolenie dla przedsiębiorców, którzy chcą rozwinąć swoją firmę i zdobyć nowych klientów na całym św…
WydarzenieTwój region – Twoja przyszłość – Szczecin
Wsparcie dla przedsiębiorców w ramach programu Fundusze Europejskie dla Zachodniopomorskiego 2021-20…
ArtykułKierunki rozwoju e-commerce w Chińskiej Republice Ludowej
Niezależnie od tego, jaki produkt się eksportuje, w Chinach konkuruje się z całym światem
-
Artykuł
Świadectwa fitosanitarne teraz także w wersji elektronicznej
Z dniem 1 stycznia 2023 roku Państwowa Inspekcja Ochrony Roślin i Nasiennictwa (PIORIN) rozpoczęła w…
ArtykułBrytyjski rynek przewozów drogowych – sankcje złagodzono czasowo
Wielka Brytania wprowadziła rozwiązania, które mają na celu złagodzenie skutków obowiązujących od 24…
ArtykułPowrót do dawnego systemu rozliczeń transakcji importowych
29 grudnia 2022 r. decyzją Prezesa Banku Centralnego Egiptu anulowano instrukcję z 12 lutego 2022 r….
ArtykułPoradnik e-izby "B2B e-commerce"
Zapraszamy do zapoznania się z poradnikiem „B2B e-commerce”, przygotowanym przez Izbę Gospodarki Ele…
ArtykułChiny otworzyły granice
Z dniem 8 stycznia chiński rząd oficjalnie złagodził politykę „zero Covid” i odszedł od surowych res…
-
Wydarzenie
BIO Asia Taiwan 2024
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach branży biotechnologicznej BIO Asia …
WydarzenieMisja gospodarcza PAIH na targi Regal Branchentreff Wiedeń 2024
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie przedsiębiorstwa z branży spożywczej do wzięcia …
WydarzenieII polsko-japońskie spotkanie networkingowe w ramach Trójstronnej Współprac…
Polska Agencja Inwestycji i Handlu wraz z Japońską Organizacją Handlu Zagranicznego (JETRO) zaprasza…
WydarzenieEksport do Kazachstanu – sektor rolno-spożywczy
Kazachstan jest największą gospodarką w regionie Azji Centralnej i graczem zyskującym na znaczeniu n…
WydarzeniePolsko-Chińskie Forum Gospodarcze
Polska Agencja Inwestycji i Handlu wraz z Ministerstwem Rozwoju i Technologii we współpracy z Ambasa…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.