Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (985)
- Wiedza (529)
- Kalendarz (1805)
- Centrum Wsparcia (350)
-
WydarzenieAkcelerator dla branży elektroniki, w tym elektroniki profesjonalnej
Ministerstwo Rozwoju i Technologii zaprasza na wydarzenie pn. „Akcelerator dla branży elektroniki w …
WydarzenieLogistyka, transport, eksport – jak sprawnie dotrzeć na nowe rynki?
Webinar „Logistyka, transport, eksport – jak sprawnie dotrzeć na nowe rynki?” odbędzie się 18 listop…
ArtykułPolski drób wraca na rynki Zjednoczonych Emiratów Arabskich
ZEA – ważny rynek dla polskiej żywności
-
Artykuł
Międzynarodowy konkurs dla innowacyjnych firm biotechnologicznych
Zgłoszenia do konkursu tylko do 30 września. Do wygrania wsparcie warte do 500 tys. euro
ArtykułKompendium handlu zagranicznego Polski – wrzesień 2025 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
WideoPolska branża motoryzacyjna – precyzja, ambicja, zaufanie
Polskie firmy nie tylko produkują, ale projektują i wdrażają technologie na najwyższym poziomie
ArtykułPrzegląd gospodarek europejskich – wrzesień 2025 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
-
Artykuł
Bałkany- jak prowadzić biznes, inwestować i unikać pułapek, część 2/2
Relacje ponad wszystko „tu trzeba być”
ArtykułBałkany – szanse i pułapki dla polskich eksporterów, część 1/2
Bałkany w biznesowej perspektywie
ArtykułBałkany Zachodnie – mały region, duży potencjał dla polskich eksporterów
Warto zbudować tam pozycję zanim zrobią to inni
ArtykułKaraiby – czy tylko turystyka?
Państwa regionu stawiają na dywersyfikację gospodarek i rozwój nowoczesnych usług
ArtykułKultura biznesu w Niderlandach
Niderlandy znane są z pragmatyzmu, otwartości i silnych tradycji handlowych
-
Wydarzenie
Stoisko promocyjno-informacyjne PAIH na targach Israfood 2025
PAIH organizuje w ramach targów Israfood 2025 stoisko promocyjno-informacyjne.
WydarzenieSpotkanie biznesowe z PAIH w Jodłowej
PAIH wraz ze Urzędem Gminy w Jodłowej zapraszają na “Spotkanie biznesowe z PAIH”
WydarzenieSpotkanie pt. „Bezpieczny Tranzyt – silna gospodarka – wspólna przyszłość”
PAIH wraz z firmą CSL zaprasza na spotkanie pt. „Bezpieczny Tranzyt – silna gospodarka – wspólna prz…
WydarzenieBiznesowy czwartek cyfrowe innowacje w Przemyśle 4.0
PAIH zaprasza przedsiębiorców na spotkanie „Biznesowy czwartek. Cyfrowe innowacje w Przemyśle 4.0”
WydarzeniePraktyczny przewodnik po ulgach dla eksporterów
WFR zaprasza na bezpłatny webinar organizowany z myślą o firmach planujących działalność na rynkach …
-
InstytucjaZachodnia Izba Przemysłowo-Handlowa (ZIPH)
Jesteśmy największą, niezależną organizacją zrzeszającą przedsiębiorców w Województwie Lubuskim. Rep…
InstytucjaToruńska Agencja Rozwoju Regionalnego (TARR)
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. to wiodąca instytucja otoczenia biznesu w województwie ku…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.

