Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.

Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (868)
- Wiedza (439)
- Kalendarz (1652)
- Centrum Wsparcia (350)
-
Artykuł
Rozwój eksportu na rynki Europy Środkowo-Wschodniej
Polskie firmy szukają szans rozwoju w regionach bliższych geograficznie i kulturowo
WydarzeniePolskie stoisko na Pollutec 2025 w Lyonie
Stoisko PARP na Pollutec 2025 – wystawie promującej nowoczesne rozwiązania w zakresie ochrony środow…
WydarzeniePolskie stoisko narodowe na targach Beautyworld Middle East 2025
Targi Beautyworld Middle East to jedno z najważniejszych wydarzeń branży kosmetycznej na świecie
WydarzeniePolskie stoisko narodowe na targach COSME Week Osaka 2025
Targi COSME Week Osaka to jedno z najważniejszych wydarzeń branży kosmetycznej w Azji Wschodniej
ArtykułSaudyjscy dziennikarze odkrywają technologiczne oblicze Polski
Polskie firmy prezentowały nie tylko swoje produkty, ale też filozofię działania i innowacyjność
-
Artykuł
Saudyjscy dziennikarze odkrywają technologiczne oblicze Polski
Polskie firmy prezentowały nie tylko swoje produkty, ale też filozofię działania i innowacyjność
ArtykułNowe utrudnienia w eksporcie do Algierii
Wszystkie operacje importowe zgłoszone do banków w terminie od 1 lipca zostają wstrzymane
ArtykułDopisz się do katalogu promującego polski gaming za granicą
W najnowszej edycji e-book zostanie przygotowany również w języku japońskim
ArtykułPoszukiwani dostawcy rozwiązań z zakresu robotyzacji
Włoska firma poszukuje partnerów w dziedzinie robotyzacji
ArtykułTeam Poland dla Ukrainy
Sześć instytucji rozwoju łączy siły, by wspierać ekspansję polskich firm na rynku ukraińskim
-
Artykuł
Rozwój eksportu na rynki Europy Środkowo-Wschodniej
Polskie firmy szukają szans rozwoju w regionach bliższych geograficznie i kulturowo
ArtykułPolska liderem wdrożeń Gen AI
Polska stała się nieoczekiwanym liderem w wykorzystaniu narzędzi generatywnej AI
ArtykułWartość inwestycji w sztuczną inteligencję dynamicznie rośnie
AI nabiera tempa, napędzana przez rosnącą konkurencję technologiczną i budowę przewag strategicznych
ArtykułKultura biznesu w Niemczech
Niemcy cenią sobie podejście oparte na faktach, danych i analizie, znanym jako „Fachkompetenz”.
ArtykułPsychologia handlu – jak uniknąć pułapki perfekcjonizmu
Jest taki moment, kiedy zamiast kolejnej korekty katalogu, warto po prostu wysłać go w świat
-
Wydarzenie
Polskie stoisko na Pollutec 2025 w Lyonie
Stoisko PARP na Pollutec 2025 – wystawie promującej nowoczesne rozwiązania w zakresie ochrony środow…
WydarzeniePolskie stoisko narodowe na targach Beautyworld Middle East 2025
Targi Beautyworld Middle East to jedno z najważniejszych wydarzeń branży kosmetycznej na świecie
WydarzeniePolskie stoisko narodowe na targach COSME Week Osaka 2025
Targi COSME Week Osaka to jedno z najważniejszych wydarzeń branży kosmetycznej w Azji Wschodniej
WydarzenieGreenTech Forum 2025
PAIH zaprasza polskich przedsiębiorców do udziału w konferencji GreenTech Forum.
WydarzenieStoisko PAIH na targach HI Tech & Industry Scandinavia 2025
(PAIH) zaprasza do udziału w targach HI Tech & Industry Scandinavia.
-
Artykuł
Promocja marki innowacyjnych MŚP
Od 13 maja 2025 r. trwa nabór do programu „Promocja marki innowacyjnych MŚP”
Oferta wsparciaPolskie Mosty Technologiczne
Zyskaj dofinansowanie do usług doradczo-szkoleniowych w zakresie ekspansji zagranicznej oraz grant g…
Oferta wsparciaWspółpraca z biznesem na rzecz przygotowań do powojennej odbudowy Ukrainy
Program „Odbudowa Ukrainy” ma na celu wspieranie Ukrainy w powojennej odbudowie, skupiając się na ws…
Oferta wsparciaINTEREUROPA – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z województw…
Głównym celem projektu jest zwiększenie skali potencjału eksportowego firm z sektora MŚP
Oferta wsparciaKierunek Azja – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z wojewódz…
Projekt „Kierunek Azja – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z województwa łódzkiego po…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.