Francja i Niemcy szansą dla polskich firm spożywczych
03.10.2022

Polska Agencja Inwestycji i Handlu oraz właściciel firmy doradczej Gestion organizują praktyczne szkolenie ze strategii sprzedaży eksportowej w branży spożywczej – na przykładach polskich firm, które z sukcesem weszły na trudne ale dojrzałe rynki takie jak, Francja i Niemcy.
Zapraszamy na szkolenie, na którym wskażemy, co stoi za sukcesem polskich i nie tylko, eksporterów z sektora spożywczego.
Podczas spotkania odpowiemy m.in. na następujące pytania:
- Jakie rynki eksportowe wybierają najczęściej przedsiębiorcy w branży spożywczej i dlaczego
- Jaką strategię wejścia na dojrzały rynek zaadaptować – study cases
- Jaką rolę pełnią czynniki kulturowe w dostosowaniu oferty na rynek eksportowy
Szkolenie poprowadzi:
- Mateusz Mazur, Starszy Konsultant, Centrum Eksportu, PAIH,
- Monika Piwek-Lebeau, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Paryżu,
- Dorota Kafara, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH we Frankfurcie,
- Paweł Mieczan, CEO, Gestion.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Zapisz się już dziś! Formularz rejestracyjny
- Wszystko
- Aktualności (993)
- Wiedza (531)
- Kalendarz (1805)
-
Wydarzenie
Misja wodorowa do Stavanger
PAIH zaprasza polskie przedsiębiorstwa działające w sektorze technologii wodorowych do udziału w mis…
WydarzenieStoisko PAIH na Pet Fair Asia 2025
PAIH zaprasza polskie firmy do współtworzenia stoiska narodowego podczas nadchodzących targów Pet Fa…
WydarzenieStoisko PAIH na WOFEX Manila 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach WOFEX 2025. Wydarzenie odbędzie się w dniach 6-9 sierpnia 2025 r.
WydarzenieStoisko PAIH na Farmer Expo 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Farmer Expo. Wydarzenie odbędzie się w dniach 28-30 sierpnia 2025…
ArtykułBliski eksport – szansa dla mikroprzedsiębiorstw
Bliski eksport pozwala także na stopniowe zdobywanie doświadczenia w handlu międzynarodowym
-
Artykuł
GUS: Obroty handlu zagranicznego (styczeń – marzec 2024)
Dodatnie saldo ukształtowało się na poziomie 15,1 mld PLN
ArtykułW maju rosną pozytywne nastroje wśród przedsiębiorców
MIK w maju osiągnął poziom 101,2 punktów
ArtykułRumuński producent wyrobów szklanych poszukuje dostawców
Oferta adresowana jest do małych i średnich przedsiębiorstw
ArtykułPolski eksport w marcu 2024 wg szacunków Krajowej Izby Gospodarczej
Eksport wzrósł w porównaniu z lutym 2024 i spadł w porównaniu z marcem 2023 roku
ArtykułMiędzynarodowe Forum Biznesowe w Timiszoarze
Polska delegacja była jedną z sześciu oficjalnych delegacji zagranicznych
-
Artykuł
Senegal – co eksportować i w co inwestować?
Senegal jest jednym z najważniejszych partnerów handlowych Polski w Afryce Zachodniej. Dominującą po…
ArtykułKultura biznesu w Chinach
Jednym z ważniejszych czynników mających wpływ na osiągnięcie sukcesu biznesowego w Państwie Środka …
ArtykułInformacja – klucz do udanej ekspansji eksportowej
Nie bez powodu tradycyjne powiedzenie głosi, że kluczem do sukcesu jest dobra informacja. Ekspansja …
ArtykułReligia od kuchni: produkty mięsne z uboju rytualnego
Od 2020 roku w sejmie trwają prace nad nowelizacją ustawy o ochronie zwierząt, która wpłynie zarówno…
ArtykułSenegal – perspektywiczny rynek dla sektora budowlanego
Sektor budownictwa i robót publicznych (w skrócie BTP) odgrywa ważną rolę w gospodarce Senegalu. Bra…
-
Wydarzenie
SelectUSA Investment Summit 2025 – jak skutecznie inwestować na rynku amery…
I jak najefektywniej wykorzystać obecność na SelectUSA Investment Summit w Waszyngtonie
WydarzenieStoisko PAIH na KIHE 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach KIHE 2025, które odbędą się w dniach 21-23 maja 2025 r. w Ałmaty,…
WydarzeniePolsko-Mongolskie Forum Gospodarcze
Forum będzie okazją do nawiązania nowych kontaktów biznesowych i wzmocnienia współpracy handlowej po…
WydarzenieSeminarium szkoleniowe na żywo Access2Markets
Access2Markets ma pomóc przedsiębiorstwom znaleźć niezbędne informacje w handlu międzynarodowym
WydarzenieWebinarium PAIH – Branża kosmetyczna w Wielkiej Brytanii
Trendy, regulacje i szanse dla polskich firm kosmetycznych na rynku UK
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.