Francja i Niemcy szansą dla polskich firm spożywczych
03.10.2022

Polska Agencja Inwestycji i Handlu oraz właściciel firmy doradczej Gestion organizują praktyczne szkolenie ze strategii sprzedaży eksportowej w branży spożywczej – na przykładach polskich firm, które z sukcesem weszły na trudne ale dojrzałe rynki takie jak, Francja i Niemcy.
Zapraszamy na szkolenie, na którym wskażemy, co stoi za sukcesem polskich i nie tylko, eksporterów z sektora spożywczego.
Podczas spotkania odpowiemy m.in. na następujące pytania:
- Jakie rynki eksportowe wybierają najczęściej przedsiębiorcy w branży spożywczej i dlaczego
- Jaką strategię wejścia na dojrzały rynek zaadaptować – study cases
- Jaką rolę pełnią czynniki kulturowe w dostosowaniu oferty na rynek eksportowy
Szkolenie poprowadzi:
- Mateusz Mazur, Starszy Konsultant, Centrum Eksportu, PAIH,
- Monika Piwek-Lebeau, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Paryżu,
- Dorota Kafara, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH we Frankfurcie,
- Paweł Mieczan, CEO, Gestion.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Zapisz się już dziś! Formularz rejestracyjny
- Wszystko
- Aktualności (832)
- Kalendarz (1512)
-
Artykuł
Regionalne Biuro Handlowe PAIH w Szczecinie już otwarte
W otwarciu RBH PAIH uczestniczyli przedsiębiorcy i przedstawiciele instytucji otoczenia biznesu
WydarzenieŁódzkie na targach branży kosmetycznej COSMOPROF WORLDWIDE BOLOGNA 2025
COSMOPROF WORLDWIDE BOLOGNA to najbardziej wpływowe globalne wydarzenie poświęcone wszystkim aspekto…
ArtykułPolska na targach electronica 2024 w Monachium – podsumowanie
Tegoroczna edycja zgromadziła blisko 3,5 tys. wystawców i ponad 80 tys. odwiedzających
WydarzenieDolnośląskie na BeautyAsia Singapore 2025
Zaproszenie skierowane do mikro, małych i średnich przedsiębiorców z Dolnego Śląska
ArtykułWzmacniamy relacje polsko-francuskie
II Polsko-Francuskie Forum Gospodarcze zgromadziło przedstawicieli świata polityki i biznesu
-
Artykuł
Polscy przedsiębiorcy zaplanowali działania na 2024 r.
Wzmacnianie relacji z klientami deklaruje 90 proc. respondentów
ArtykułJagodowe mrożonki
Polska jest liderem w eksporcie mrożonych owoców jagodowych do krajów europejskich
ArtykułPolski gamedev rośnie w siłę
Obecnie nad Wisłą jest ok. 500 firm, które produkują i wydają gry
ArtykułPolskie firmy lepiej oceniają warunki eksportowe
O 7 pkt. proc. wzrosło pozytywne znaczenie popytu zagranicznego dla eksportu firm
-
Wydarzenie
Wschodniosaksońskie Dni Branży Maszynowej
Jest to platforma wymiany informacji, inicjowania współpracy i rozwoju rynku sąsiadujących regionów …
WydarzeniePolsko-czeskie śniadanie biznesowe w Hawirzowie
Rozwój biznesu na terenie Śląska Cieszyńskiego
WydarzeniePolska – Tunezja. Perspektywy współpracy w sektorze nowych technologii
Cyberbezpieczeństwo, smart city, automatyzacja, przemysł 4.0, zielone technologie
WydarzenieŚniadanie Biznesowe z PAIH w Przemyślu
Omówienie możliwości wsparcia dla przedsiębiorców z województwa podkarpackiego
WydarzenieMisja biznesowa do Rumunii – konferencja eCommerce Talks 2024
Jednym z celów udziału w wydarzeniu będzie nawiązanie kontaktów z liderami branży m.in. z Rumunii i …
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.