Francja i Niemcy szansą dla polskich firm spożywczych
03.10.2022

Polska Agencja Inwestycji i Handlu oraz właściciel firmy doradczej Gestion organizują praktyczne szkolenie ze strategii sprzedaży eksportowej w branży spożywczej – na przykładach polskich firm, które z sukcesem weszły na trudne ale dojrzałe rynki takie jak, Francja i Niemcy.
Zapraszamy na szkolenie, na którym wskażemy, co stoi za sukcesem polskich i nie tylko, eksporterów z sektora spożywczego.
Podczas spotkania odpowiemy m.in. na następujące pytania:
- Jakie rynki eksportowe wybierają najczęściej przedsiębiorcy w branży spożywczej i dlaczego
- Jaką strategię wejścia na dojrzały rynek zaadaptować – study cases
- Jaką rolę pełnią czynniki kulturowe w dostosowaniu oferty na rynek eksportowy
Szkolenie poprowadzi:
- Mateusz Mazur, Starszy Konsultant, Centrum Eksportu, PAIH,
- Monika Piwek-Lebeau, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Paryżu,
- Dorota Kafara, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH we Frankfurcie,
- Paweł Mieczan, CEO, Gestion.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Zapisz się już dziś! Formularz rejestracyjny
- Wszystko
- Aktualności (830)
- Wiedza (401)
- Kalendarz (1509)
-
Wydarzenie
Polsko-Wietnamskie Forum Biznesowe
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w Polsko-Wietnamskim Forum Biznesowym
ArtykułPolskie stoisko narodowe na targach METSTRADE 2024 – podsumowanie
Polscy producenci z branży jachtowej mocno zaznaczyli swoją obecność na wydarzeniu
WydarzenieWebinar dla sektora zielonych technologii – rynek japoński
16 stycznia 2025 w godzinach 08:30-10:00 Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza na webin…
WydarzenieSpotkanie dla przedsiębiorców w Gryficach
Wsparcie ekspansji zagranicznej zachodniopomorskich przedsiębiorstw
-
Artykuł
Wdrożenie systemu PoUS: Jakie zmiany czekają przedsiębiorców?
1 marca 2024 r. zostanie wdrożony nowy system celnego rejestrowania towarów
ArtykułObroty handlu zagranicznego (styczeń-grudzień 2023)
W porównaniu z analogicznym okresem 2022 r. eksport spadł o 0,9 proc., a import o 9,1 proc.
ArtykułPolska wobec wyzwań sztucznej inteligencji
Analiza prezentuje stopień przygotowania Polski na technologiczny szok związany z SI
ArtykułPolska największym eksporterem pieczarek w Europie
Polska na pierwszym miejscu największych eksporterów pieczarki w Europie
-
Podcast
Podcast: Jak sprawdzić, czy firma jest gotowa do eksportu?
Podcast: Jak samodzielnie sprawdzić czy firma jest gotowa do eksportu?
PodcastPodcast: Jak znaleźć kontrahenta zagranicznego?
Podcast: Jak znaleźć kontrahenta zagranicznego?
PodcastPodcast: Nabywanie kompetencji w zakresie eksportu
Podcast: Gdzie i w jaki sposób mogę nabyć kompetencje w zakresie eksportu?
WideoJak zacząć ekspansję? – pierwsze kroki
Webinar pn. „Jakie są pierwsze kroki w kierunku ekspansji?”
-
Wydarzenie
Gdańsk – seminarium "Chiny jako potencjalny rynek eksportowy&quo…
Przedsiębiorstwa z wielu sektorów, od technologii po branżę luksusową, widzą w Chinach szansę na eks…
WydarzenieWarsaw Industry Week 2024 w Nadarzynie
Bezpłatny wyjazd na Międzynarodowe Targi Innowacyjnych Rozwiązań Przemysłowych dla MŚP z woj. śląski…
Wydarzenie„E-eksport. Wielkie możliwości dla małych firm”, Warszawa
Bezpłatne szkolenie o cross-border e-commerce dla MŚP z województwa mazowieckiego
WydarzenieŁÓDŹ: Miasto – Przestrzeń dla biznesu IX edycja
Rola partnerstw pomiędzy miastami, regionami i biznesem z Polski i Ukrainy w procesie odbudowy Ukrai…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.