Francja i Niemcy szansą dla polskich firm spożywczych
03.10.2022

Polska Agencja Inwestycji i Handlu oraz właściciel firmy doradczej Gestion organizują praktyczne szkolenie ze strategii sprzedaży eksportowej w branży spożywczej – na przykładach polskich firm, które z sukcesem weszły na trudne ale dojrzałe rynki takie jak, Francja i Niemcy.
Zapraszamy na szkolenie, na którym wskażemy, co stoi za sukcesem polskich i nie tylko, eksporterów z sektora spożywczego.
Podczas spotkania odpowiemy m.in. na następujące pytania:
- Jakie rynki eksportowe wybierają najczęściej przedsiębiorcy w branży spożywczej i dlaczego
- Jaką strategię wejścia na dojrzały rynek zaadaptować – study cases
- Jaką rolę pełnią czynniki kulturowe w dostosowaniu oferty na rynek eksportowy
Szkolenie poprowadzi:
- Mateusz Mazur, Starszy Konsultant, Centrum Eksportu, PAIH,
- Monika Piwek-Lebeau, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Paryżu,
- Dorota Kafara, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH we Frankfurcie,
- Paweł Mieczan, CEO, Gestion.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Zapisz się już dziś! Formularz rejestracyjny
- Wszystko
- Aktualności (869)
- Wiedza (440)
- Kalendarz (1656)
- Centrum Wsparcia (350)
-
Artykuł
Wymiana handlowa Unii Europejskiej z Chinami
Chiny są największym dostawcą towarów do UE i 3. odbiorcą europejskiego eksportu
WydarzenieForum Unia Europejska-Kenia 2025
Forum ma na celu wzmocnienie więzi handlowych i gospodarczych między UE a Kenią
WydarzenieWebinarium – rynek japoński dla sektora medycznego i farmaceutycznego
PARP zaprasza na webinar, podczas którego poruszone zostaną zagadnienia związane z ekspansją na ryne…
WydarzenieStoisko PAIH na Construct & Design 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Construct & Design 2025, które odbędą się w dniach 13-14 maja 202…
WydarzenieWarmia i Mazury w Korei Południowej
Invest Warmia i Mazury – trwa nabór na misję gospodarczą do Korei Południowej
-
Artykuł
Przemysł spotkań: silny filar polskiej gospodarki w 2023 roku
Wkład branży w PKB na poziomie ok. 1% w 2023 roku
ArtykułOdporność polskiego eksportu na globalne spowolnienie
Roczny wzrost wartości i wolumenu eksportu wyniósł po 1,4 proc.
-
Artykuł
Francja – dojrzały rynek europejski
Francja to dziś trzecia co do wielkości gospodarka w Europie i siódma co do wielkości gospodarka na …
ArtykułStrefy wolnocłowe w Ameryce Łacińskiej
Kraje Ameryki Łacińskiej, podobnie jak państwa europejskie, szeroko wykorzystują system stref wolnoc…
ArtykułSpecjalne Strefy Ekonomiczne w Senegalu szansą dla polskich przedsiębiorstw
Senegal jest bramą do przeszło 100-milionowego rynku ośmiu państw Zachodnioafrykańskiej Unii Gospoda…
ArtykułTargi – dźwignia eksportu i nośnik polskiej marki
Powołując się na Słownik pojęć branży targowej, wydany przez Polską Izbę Przemysłu Targowego, jedyną…
ArtykułSztuka negocjacji: kultury prorelacyjne i protransakcyjne
Jak zaradzić sytuacjom, w których nie jesteśmy w stanie zrozumieć partnera po drugiej stronie stołu?…
-
Wydarzenie
V Samorządowy Kongres Trójmorza
V edycja Kongresu będzie poświęcona najważniejszym zagadnieniom związanym z rozwojem regionu Trójmor…
WydarzeniePierwsze kroki w ESG i liczeniu śladu węglowego. Warsztaty PFR
PFR zaprasza na warsztaty dedykowane firmom, które chcą zrozumieć i dostosować się do nowych wymogów…
WydarzenieLubelskie stoisko na targach ANUGA 2025 w Kolonii
Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie zaprasza do udziału w Targach ANUGA 2025, Kol…
WydarzenieWebinarium PAIH – branża kosmetyczna w Turcji – szanse i perspektywy
Rynek turecki jest wciąż otwarty na nowe możliwości eksportowe dla polskich producentów kosmetyków i…
WydarzenieSpotkanie biznesowe z PAIH w Piaskach
Podczas spotkania zostaną m.in. przedstawione oferty PAIH i ARP, dla lokalnych przedsiębiorców
-
Artykuł
Nabór IV/2019: Indonezja, Korea Płd., Singapur
Dokumentacja konkursowa projektu Polskie Mosty Technologiczne.
ArtykułNabór VI/2019: Japonia, Kanada, Norwegia
Dokumentacja konkursowa projektu Polskie Mosty Technologiczne.
PoradnikFinansowanie eksportu – o co warto zadbać?
Jednym z głównym wyzwań, przed jakimi stają eksporterzy, jest zdobycie środków na ekspansję zagranic…
PoradnikKonkurencyjność oferty – o co należy zadbać?
Podobnie jak każda działalność biznesowa, eksport zaczyna się od postawienia sobie pytania o to, jak…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.