Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.

O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (855)
- Wiedza (422)
- Kalendarz (1622)
-
Artykuł
Kierunki rozwoju e-commerce w Indiach
W 2024 r. wartość rynku e-commerce przekroczyła 123 mld dolarów
ArtykułUSA chcą przywrócenia ceł na stal i aluminium – skutki dla Polski i UE
Z polskiego punktu widzenia najważniejsze są europejskie łańcuchy dostaw
WydarzenieStoisko PAIH na Mining Week Kazakhstan 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Mining Week Kazakhstan 2025, które odbędą się w dniach 24-26 czer…
WydarzenieO biznesie przy kawie w Drezdenku
Podczas wydarzenia w Drezdenku, eksperci z K-S SSE oraz PAIH omówią możliwości inwestycyjne i ekspor…
PodcastPortugalia jako brama do nowych rynków – jak zaplanować ekspansję
W 11. odcinku o tym, dlaczego Portugalia to więcej niż tylko lokalny rynek
-
Artykuł
Inwestycja polskiej firmy w wodór i amoniak w Mauretanii
Całkowity koszt przedsięwzięcia szacowany jest na 1,5 mld USD
ArtykułGala podsumowująca inwestycje zrealizowane przy wsparciu PAIH w 2023 roku
W 2023 roku z udziałem PAIH zakończone zostały 74 projekty inwestycyjne o wartości 7,4 mld euro
ArtykułKierunek – Wietnam, szansa dla polskiego eksportera
Wietnam bramą dla polskich przedsiębiorców do rynku Azji Południowo-Wschodniej
ArtykułArabia Saudyjska stawia na turystykę
Królestwo ogłosiło inicjatywę na rzecz wspierania inwestycji w sektorze
-
Artykuł
Wsparcie publiczne – jak z niego korzystać?
Kiedy nasz rozwój jest dynamiczny i nie wystarczają nam już środki własne ani grupa trzech „F”, por…
ArtykułOpcje finansowania – co powinieneś wiedzieć
Kiedy nasz rozwój jest dynamiczny i nie wystarczają nam już środki własne ani grupa trzech „F”, por…
ArtykułSprawdź, jak zastosować stawkę 0% w eksporcie towarów poza UE
Zgodnie z przyjętą konstrukcją VAT w Unii Europejskiej, podatek ten powinien obciążać konsumpcję, a …
ArtykułCzy eksport się opłaca – Jak zadbać o opłacalność?
Opłacalność eksportu to wypadkowa naszych kosztów i ceny, jaką realnie możemy uzyskać na rynku zagra…
ArtykułPoznaj swoje możliwości logistyczne – ryzyka i koszty
Zarówno w eksporcie tradycyjnym i e-commerce będziemy musieli ponieść koszty związane z transportem …
-
Wydarzenie
Zamówienia ONZ na rzecz Ukrainy
W ramach szkolenia pokazane będzie m.in. jak szukać informacji o aktualnych zamówieniach międzynarod…
WydarzenieOkreślenie i przygotowanie oferty inwestycyjnej gminy na Warmii i Mazurach
Szkolenie będzie wzmocnieniem umiejętności budowania pozytywnego wizerunku gminy w regionie jako atr…
WydarzenieNowa procedura dotycząca zwolnienia podmiotowego w podatku VAT w UE
Podczas szkolenia zostaną omówione przepisy, które umożliwią korzystanie ze zwolnień z podatku VAT
WydarzenieMiędzynarodowe spotkania b2b w ramach targów Grüne Woche 2025
Grüne Woche w Berlinie, stanowią doskonałą okazję do nawiązywania kontaktów biznesowych w branży ro…
WydarzenieŚniadania biznesowe w Częstochowie
Śniadania biznesowe w Częstochowie odbywają się cyklicznie – w pierwszy czwartek danego miesiąca
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.