Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.

O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (855)
- Wiedza (422)
- Kalendarz (1622)
- Centrum Wsparcia (349)
-
Artykuł
5 pułapek czyhających na firmę transportową
Utrzymanie rentowności w czasach kryzysu staje się coraz trudniejsze
ArtykułSukcesy polskich firm w Azji
Polscy przedsiębiorcy wskazują zakorzenienie w UE jako jeden z czynników sukcesu w państwach Azji
WydarzenieWietnam – nowy kierunek dla biznesu
Wydarzenie skierowane jest do MŚP z woj. łódzkiego, którzy planują eksport do Wietnamu i chcą lepiej…
ArtykułGiełda wierzytelności
Narzędzie, dzięki któremu wierzyciele mogą szybko zamienić zaległe płatności na gotówkę
PodcastKanada – jak dostosować strategię do regionalnych różnic
W 14. odcinku o tym, dlaczego polskie produkty zyskują w Kanadzie i jak CETA wpływa na eksport
-
Artykuł
Potencjał inwestycyjny polskich miast – Lublin
Lublin to jeden z czołowych ośrodków branży informatycznej w kraju
ArtykułNRS: Saudyjska inicjatywa żeglugowa łączy 3 kontynenty
Nowa usługa pod nazwą NRS zaoferuje przewóz do 1,3 tys. kontenerów
-
Artykuł
Międzynarodowy charakter transportu intermodalnego
Wzrost wolumenu handlu internetowego w okresie pandemii i tuż po przyczynił się pośrednio do rozwoju…
ArtykułDominikana – kraj o wielu twarzach gospodarczych
Dominikana przez bardzo długi czas była uważana za kraj monokulturowy, którego gospodarka opierała s…
ArtykułRynki nordyckie – o czym należy wiedzieć?
Kraje północy Europy łączy wspólna historia, kultura i tradycja nordycka. Do tego obszaru zaliczamy …
ZagadnieniePrzegląd Makroekonomiczny
Zapraszamy do zapoznania się z materiałami analitycznymi na temat makroekonomicznej sytuacji Polski!…
ArtykułBranża targowa po pandemii
Pandemia COVID-19 brutalnie przerwała znakomitą passę branży targowej – lata 2020-2021 były niełatwy…
-
Wydarzenie
Women TechStyle w Zielonej Górze
Cyfrowa transformacja w biznesie – jak zwiększyć efektywność i wprowadzać innowacje w firmie
WydarzenieGospoDakar 2025 – misja gospodarcza do Senegalu
Fundacja Most Afryka Polska serdecznie zaprasza polskich przedsiębiorców, izby gospodarcze, instytuc…
-
Artykuł
Nabór I/2018: Kanada, Meksyk, Stany Zjednoczone
Dokumentacja konkursowa projektu Polskie Mosty Technologiczne.
ArtykułNabór II/2018: Japonia, Chiny, Wietnam
Dokumentacja konkursowa projektu Polskie Mosty Technologiczne.
ArtykułNabór II/2019: Norwegia, Rosja, Ukraina
Dokumentacja konkursowa projektu Polskie Mosty Technologiczne.
ArtykułNabór I/2019: Australia, Indie, Izrael
Dokumentacja konkursowa projektu Polskie Mosty Technologiczne.
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.