Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.

O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (979)
- Wiedza (514)
- Kalendarz (1798)
- Centrum Wsparcia (351)
-
Artykuł
Polska rośnie w siłę na rynku karmy dla zwierząt
Polska znajduje się w europejskiej i światowej czołówce tego sektora
WydarzenieStoisko PAIH na Translogistica 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Translogistica 2025, które odbędą się w dniach 14-16 października…
WydarzenieKierunek Norwegia – biznes nad Fiordami
PAIH zaprasza na webinarium pt. „Kierunek Norwegia – biznes nad Fiordami”
WydarzenieKościan dla biznesu
PAIH wraz z Burmistrzem Miasta Kościana zaprasza przedsiębiorców na spotkanie „Kościan dla biznesu”
-
Artykuł
USA chcą przywrócenia ceł na stal i aluminium – skutki dla Polski i UE
Z polskiego punktu widzenia najważniejsze są europejskie łańcuchy dostaw
ArtykułGUS: Obroty handlu zagranicznego (styczeń-grudzień 2024)
Dodatnie saldo ukształtowało się na poziomie 3,0 mld PLN
ArtykułBariery regulacyjne a konkurencyjność polskich firm
Globalne wyzwania determinują wprowadzenie reform wspierających konkurencyjność polskich firm
ArtykułPolityka Promocji Gospodarczej Polski
Trade.gov.pl wprowadzi nowe narzędzia wspierające rozwój kompetencji e-eksportowych polskich firm
ArtykułPAIH w 2024 roku – wsparcie dla inwestycji i rozwoju gospodarczego
Ponad połowa zamkniętych projektów to inwestycje z sektora usług nowoczesnych
-
Podcast
Cross-border e-commerce: Wyzwania, pułapki i korzyści
W 3. odcinku o tym, jak polskie firmy mogą efektywnie wykorzystać potencjał cross-border e-commerce
ArtykułJak zapobiegać zatorom płatniczym
Zatory płatnicze w sektorze TSL to nieustanna walka z opóźnieniami w płatnościach
ArtykułKierunki rozwoju e-commerce w Chińskiej Republice Ludowej
Niezależnie od tego, jaki produkt się eksportuje, w Chinach konkuruje się z całym światem
ArtykułAmeryka Łacińska: Niedoceniony potencjał dla polskich przedsiębiorców
Region, liczący około 650 mln ludzi, rozwija gospodarki w oparciu o wysokie technologie
ArtykułCła na produkty z Chińskiej Republiki Ludowej. Perspektywa globalna
Priorytetem władz są budowa samowystarczalności technologicznej i uodpornienie gospodarki na sankcje
-
Wydarzenie
Forum Biznesu Indonezja-Polska w Gdańsku
Agencja Rozwoju Pomorza S.A. zaprasza na Forum Biznesu Indonezja-Polska
WydarzenieStoisko PAIH na Nordic Organic Food Fair / Eco Living Scandinavia 2025
PAIH zaprasza firmy do udziału w polskim stoisku narodowym na targach w Malmo, w Szwecji.
WydarzenieSpotkanie biznesowe w Łodzi – wsparcie MŚP w ekspansji na rynkach zagranicz…
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zaprasza na „Spotkanie biznesowe – wsparcie MŚP w ekspansj…
WydarzenieKonferencja „Ze Śląska na rynki światowe” – wsparcie dla biznesu
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza przedsiębiorców na konferencję „Ze Śląska na rynki świat…
WydarzenieSłupskie Forum Eksportera – sięgaj po nowe rynki zagraniczne z PAIH
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zaprasza przedsiębiorców z województwa pomorskiego na Słup…
-
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.
