Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.
O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (706)
- Wiedza (299)
- Kalendarz (1156)
- Centrum Wsparcia (323)
-
Wydarzenie
Innovation Gym Akcja Inauguracja – program szkoleniowo-mentoringowy
Innovation Gym to bezpłatny program szkoleniowo-mentoringowy dla max. 10 przedsiębiorców z województ…
ArtykułSzanse na zwiększenie eksportu polskich kosmetyków na Litwę
Rekordowy okazał się rok 2023, gdy wartość eksportu osiągnęła 96,45 mln USD
ArtykułPopandemiczny konsument w Singapurze
Po pandemii odnotowano znaczny spadek wydatków na podróże zagraniczne i życie nocne
WydarzenieZachodnie Forum Gospodarcze 2024
W trakcie wydarzenia omawiane będą tematy związane z rozwojem technologicznym, przyszłością transpor…
ArtykułMiesięczny Indeks Koniunktury MIK w październiku 2024
Nieśmiały wzrost poprawy nastrojów wśród przedsiębiorców
-
Artykuł
Szanse na zwiększenie eksportu polskich kosmetyków na Litwę
Rekordowy okazał się rok 2023, gdy wartość eksportu osiągnęła 96,45 mln USD
ArtykułMiesięczny Indeks Koniunktury MIK w październiku 2024
Nieśmiały wzrost poprawy nastrojów wśród przedsiębiorców
ArtykułEksport usług z UE: przewaga dużych firm
W 2022 r. eksport usług z UE był zdominowany przez przedsiębiorstwa zatrudniające ponad 250 osób
ArtykułEuropejska motoryzacja w cieniu azjatyckiej dominacji
Azjatyckie fabryki wyprodukowały 26,1 mln samochodów, co stanowi aż 32 proc. globalnej produkcji
ArtykułPAIH Forum Biznesu 2024 zakończone
Wydarzenie przyciąga tysiące uczestników i pozostaje stałym punktem w kalendarzu biznesowym firm
-
Artykuł
Popandemiczny konsument w Singapurze
Po pandemii odnotowano znaczny spadek wydatków na podróże zagraniczne i życie nocne
Artykuł5 problemów, które wpływają na powodzenie działań restrukturyzacyjnych
Kilka najważniejszych czynników decydujących o jej negatywnym rezultacie
ArtykułHiszpania: nowe urządzenia do wykrywania naruszeń zawodowych kierowców
Inteligentne tachografy w Katalonii
ArtykułKultura biznesu w Malezji
Kultura biznesu w Malezji jest silnie ukształtowana przez różnorodność etniczną i religijną
ArtykułWysokie kary we Francji, Niemczech i Belgii za nocleg w kabinie
Kiedy kierowca może dostać mandat za nocleg w kabinie i czy musi posiadać rachunki za pobyt w hotelu
-
Wydarzenie
Innovation Gym Akcja Inauguracja – program szkoleniowo-mentoringowy
Innovation Gym to bezpłatny program szkoleniowo-mentoringowy dla max. 10 przedsiębiorców z województ…
WydarzenieZachodnie Forum Gospodarcze 2024
W trakcie wydarzenia omawiane będą tematy związane z rozwojem technologicznym, przyszłością transpor…
WydarzenieTajwańska misja biznesowa w Polsce
Wydarzenie będzie okazją do odbycia bezpłatnych spotkań B2B z firmami tajwańskimi m.in. z branży IT,…
Wydarzenie6. Brytyjsko-Polskie Forum Technologiczne
Edycja 2024 skierowana jest do dyrektorów CIO i CTO z Polski oraz UK i skupi się na rozwoju współpra…
WydarzenieWebinar „Poland – a prime destination for your investment”
Ekspercka dyskusja na temat rentowności i przyszłych perspektyw inwestowania w Polsce
-
Oferta wsparcia
Promocja marki innowacyjnych MŚP (EXPO 2025 Japonia)
Od 23 lipca 2024 r. trwa nabór do programu „Promocja marki innowacyjnych MŚP (EXPO 2025 Japonia)”.
Oferta wsparciaWspółpraca z biznesem na rzecz przygotowań do powojennej odbudowy Ukrainy
Program „Odbudowa Ukrainy” ma na celu wspieranie Ukrainy w powojennej odbudowie, skupiając się na ws…
Oferta wsparciaINTEREUROPA – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z województw…
Głównym celem projektu jest zwiększenie skali potencjału eksportowego firm z sektora MŚP
Oferta wsparciaKierunek Azja – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z wojewódz…
Projekt „Kierunek Azja – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z województwa łódzkiego po…
Oferta wsparciaSter na eksport
Głównym celem projektu „Ster na eksport” jest wzmocnienie potencjału eksportowego firm
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.